اخبار بازی

بازی Gran Turismo Sports تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

آقای «کازونوری یامائوچی» بنیان‌گذار استدیوی «Polyphony Digital» و خالق سری «Gran Turismo»، طی پستی در بلاگ «پلی استیشن» تایید کرد که عنوان Gran Turismo Sports (GTS) دیگر نوامبر امسال منتشر نشده و تا تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «یامائوچی» در کنار خبر تاخیر این عنوان، پیام زیر را برای هواداران سری «GT» منتشر کرد.

 

سلام بر جامعه «GT» – من امروز این خبر را با شما در میان می‌گذارم که ما تصمیم سخت به تعویق انداختن عرضه «GTS» تا سال ۲۰۱۷ را گرفته‌ایم. «GTS» رقابتی‌ترین بازی «پولیفونی»، با توقعات بسیار زیاد از جانب هواداران و اعضای داخلی تیم است.

 

از ابتدای کار، این عنوان یکی از جاه‌ طلبانه‌ترین پروژه‌های ما با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها از جمله رندرینگ فیزیکی، شبیه سازی صدا و «Scapes Photo Mode» (نسل جدید Photo Mode در GTS) بوده است.  با ترکیب این ویژگی‌ها با بخش جدید «Sport» ما تجربه رقابتی ارائه می‌دهیم که بازی‌های ریسینگ را دوباره معنا خواهد کرد. ما پس به اشتراک گذاشتن هر گیم‌پلی جدید از این عنوان، توسط واکنش‌ها هیجان زده و محقر شده‌ایم.

 

هرچند، با نزدیکی به زمان عرضه برنامه ریزی شده در نوامبر، ما متوجه شده‌ایم که زمان بیشتری برای بی‌نقص کردن «GTS» لازم داریم، (هدفی) که از زمان معرفی این عنوان تلاش‌های زیادی در جهت رسیدن به آن انجام داده‌ایم. ما نمی‌خواهیم به هیچ صورت تجربه (ارائه شده) توسط این عنوان را خراب کنیم. با وجود آنکه هم‌اکنون نمی‌توانیم تاریخ عرضه‌ جدیدی مشخص کنیم، بیشتر از همیشه متعهد به آن هستیم که «GTS» را بهترین «Gran Turismo» عرضه شده تا به امروز تبدیل کنیم.

 

«GTS» همچنان در رویدادهای مرتبط با صنعت بازی در سراسر دنیا نمایش داده می‌شود. من امیدوارم همگی این موقعیت را داشته باشند تا بتوانند جدیدترین تجربه‌های معرفی نشده روز دنیا، که توسط «GTS» بدست می‌آیند را شخصا تجربه کنند.

 

از حمایت‌های مداوم شما سپاسگذاریم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا