اخبار بازی

بازی Gran Turismo 6 رسما معرفی شد

سونی دقایقی پیش به طور رسمی بازی Gran Turismo 6 رو برای کنسول PS3 معرفی نمود. طبق خبر این بازی در سال آینده روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر خبر از این این بازی کنسول PS4 نیست ولی گفته می‌شود خبرهای جدید به زودی خواهند امد. طبق گزارش سونی، بازی GT6 در کنسول PS3، سطح جدیدی از شبیه ساز رانندگی را به ارمغان خواهد آورد و این بازی همچنین از یک انجین جدید بهره خواهد برد.

بازی دارای جادها، ماشین‌ها و یک رابط کاربری بسیار عالی می‌باشد. آقای Kazunori Yamauchi همچنین در مورد این بازی اذعان کرد، فکر کردن به این مهم که ما 15 سال پیش اولین سری Gran Turismo را معرفی کردیم بسیار هیجان انگیز است. وی در ادامه گفت:

"چیزهای بسیار از آن زمان تا کنون تغییر کرده‌اند و در حال حاضر بازی Gran Turismo 6 تکاملی کامل از رویا‌های من می‌باشد؛ افتخار داریم تا بازی GT6 را برای کنسول PS3 و جامعه بسیار وفادار آن معرفی کنیم."

در آخر نیز شایان ذکر است بازی در مجموع دارای 1200 ماشین است.

 src=https://upload.tehran98.com/img1/wghdks7e1771m98ywaxj_thumb.jpg /></a><a href= src=https://upload.tehran98.com/img1/r437huelrxs8pap5g_thumb.jpg /></a><a href=http://gamingbolt.com/first-official-gran-turismo-6-screenshots-shows-car-and-tracks/i1jop5hdgnd7aec title=gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6

 

 

 src=https://upload.tehran98.com/img1/7rw3le1fnzmec118oi76_thumb.jpg /></a><a href=http://gamingbolt.com/first-official-gran-turismo-6-screenshots-shows-car-and-tracks/i1aptvcojhpptec title=gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6

 

 

gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6

 

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا