اخبار بازی

بازی God Of War برای PS4 هیچ نسخه‌ی آزمایشی‌ای نخواهد داشت

عرضه‌ی نسخه‌های آزمایشی [Demo] بازی‌هایی که در آینده منتشر می‌شوند این روز‌ها امری رایج در صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود؛ این نسخه‌ها دیدی کلی از نسخه‌ی نهایی بازی مورد نظرشان می‌دهد. طرفداران ریبوت بازی God Of War برای PS4 انتظار دارند تا پیش از عرضه‌ی رسمی آن به تجربه‌ی محدود آن بپردازند اما اخیراً تولید کننده‌ی این بازی اعلام کرده که آن‌ها برنامه‌ای برای این مورد ندارند.

کوری بارلوگ [Cory Barlog] تولید کننده‌ی این بازی توسط حساب کاربری‌اش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر با طرفداران گفتگویی داشته و در جریان آن شخصی از وی پرسید که آیا نسخه‌ی آزمایشی‌ای برای این بازی عرضه خواهد یا خیر و وی در پاسخ بیان داشت که آن‌ها به سختی بر روی بازی کار می‌کنند، و برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی ندارند. وی اظهار داشت که عدم عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی موجب می‌شود تا فرآیند ساخت بازی سریعتر پیش رود و بازی زودتر عرضه شود چرا که ساخت و عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی تقریباً یک ماه زمان خواهد برد و تیم تولید کننده مایل است تا این یک ماه را بر روی بازی اصلی کار کنند.

باراوگ در ادامه نیز اعلام کرد که تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مشخص نشده و عرضه‌ی این بازی تنها زمانی صورت خواهد گرفت که فرآیند ساخت آن به صورت کامل انجام شده باشد. وی در ادامه نیز بیان داشت که تجربه‌ی بازی در نسخه‌ی استاندارد کنسول Playstation 4 به خوبی صورت خواهد گرفت و برای لذت بردن از بازی نیازی به تهیه‌ی کنسول میان نسلی PS4 Pro نخواهید داشت.

بازی God of War با هدف عرضه در سال 2017 میلادی برای کنسول Playstation 4 در دست ساخت است و همانطور که اشاره شد تاکنون زمان دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا