اخبار بازی

بازی Friday The 13th: The Game تا سال 2017 میلادی تاخیر خورد | بخش داستانی به آن افزوده خواهد شد

در حال که پیش از این قرار بود بازی Friday The 13th: The Game تا پائیز امسال وارد بازار شود، توسعه دهنده‌ی آن خبر داده که این بازی تا سال 2017 میلادی تاخیر خورده است. قرار است این بازی در بهار سال 2017 میلادی منتشر شود و طبق اطلاعیه‌ی اخیر توسعه‌ دهنده‌ی آن به نظر می‌رسد این تاخیر دلیل قابل قبولی دارد.

استودیوی Gun Media، با انتشار خبری در صفحه‌ی Kickstarter بازی مذکور اعلام کرد که بخش داستانی تک نفره برای این بازی در نظر گرفته شده و در نتیجه‌ی آن شاهد افزوده شدن شخصیت‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی به بازی خواهیم بود. این استودیو در این رابطه بیان کرد:" افزوده شدن بخش تک نفره‌ی داستانی و شخصیت‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی به بازی به معنای بزرگتر شدن بازی‌ست که در نتیجه‌ی آن شاهد تاخیر انتشار آن خواهیم بود که هم اکنون عرضه‌ی این بازی‌ در زمانی نامشخص در بهار سال 2017 میلادی برنامه ریزی شده است. Gun Media و IllFonic از این زمان برای افزودن بخش داستانی تک نفره به بازی و همچنین اضافه کردن محتوای بیشتر به بخش چند نفره‌ی این بازی استفاده خواهند کرد."

نکته‌ی جالب اما این است که با توجه به تاخیر این بازی، بخش تک نفره‌ی داستانی در زمان انتشار بازی در دسترس قرار نخواهد گرفت. عرضه‌ی این بخش برای تابستان سال 2017 میلادی برنامه ریزی شده است. بازی Friday the 13th: The Game برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One در دست توسعه است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا