اخبار بازی

بازی Firewatch هم‌اکنون برای دارندگان Xbox One در آمریکای شمالی در دسترس است

بازی Firewatch، ساخته‌ی شرکت Campo Santo، پس از انتشار بر روی PS4 و PC، هم‌اینک برای دارندگان کنسول‌های Xbox One در آمرکای شمالی در دسترس قرار گرفته است. این بازی با قیمت 19.99 دلار در فروشگاه Xbox قابل خریداری‌ست. این در حالی‌ست که تاریخ انتشار این بازی برای انتشار در انگلستان در روز جمعه 9 مهر ماه [30 سپتامبر میلادی] در نظر گرفته شده است.

در بازی Firewatch شما در نقش هنری قرار می‌گیرید که برای فرار از مشکلات زندگی خود راهی جنگل می‌شود و شغل دیده‌بانی و محافظت از این جنگل را در برابر آتش‌سوزی و دیگر بلاهای طبیعی بر عهده می‌گیرد. Delilah نیز به عنوان رئیس هنری او را در این مسیر یاری می‌کند و در طول بازی رابطه‌ای عاشقانه با آن برقرار می‌کنید؛ اگرچه مسیر داستان با توجه به تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرید تغییر خواهد کرد.

بازی Firewatch که با موتور بازی‌سازی یونیتی [Unity] ساخته شده و به مثابه شبیه‌ساز راه رفتن ساخته شده با تحسین منتقدان و بازیکنان همراه شد. این بازی در ابتدا برای عرضه بر روی Xbox One برنامه‌ریزی نشده بود اما Sean Vanaman، موسس استودیوی Campo Santo، اعلام کرده بود پس از انتشار بازی برای PS4 و PC در صورت تمایل مخاطبین این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد که هم‌اکنون این امر محقق شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا