اخبار بازی

بازی Far Cry 3: Blood Dragon از طریق UPlay به صورت رایگان قابل دریافت است

اخیراً اطلاع یافتیم که عنوان رایگان این ماه شرکت یوبی‌سافت، Far Cry 3: Blood Dragon، خواهد بود و به موجب آن این بازی هم‌اکنون به صورت کاملاً رایگان قابل دریافت است. کسانی که در سرویس UPlay عضو هستند تنها کافی‌ست وارد حساب کاربری خود شوند و این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.

یوبی‌سافت اعلام کرده که عرضه‌ی این بازی به صورت رایگان، جزوی از برنامه‌اش برای جشن گرفتن سالگرد سی سالگی‌اش می‌باشد. در جریان این جشن، یوبی‌سافت در بازه‌های زمانی مختلف در طول سال [میلادی] بازی‌های مختلفی را برای مدتی محدود به صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد. همانطور که اشاره شد، هر بازی برای مدتی محدود به صورت رایگان قابل دریافت است و پس از آن بازی رایگان بعدی جایگزین خواهد شد.

تاکنون 6 بازی از جمله Prince of Persia: Sands of Time، Splinter Cell، Rayman Origins، The Crew، Beyond Good & Evil و هم‌اکنون نیز Far Cry 3: Blood Dragon از سوی یوبی‌سافت به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند. تنها یک بازی دیگر از سوی یوبی‌سافت به مناسبت این جشن به صورت رایگان منتشر می‌شود که ماه آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد.

تنها نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی به صورت رایگان قابل دریافت نیست چراکه اواخر این ماه، مشترکین طلایی [Gold] کنسول‌های Xbox نیز قادرند تا آن را دریافت کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا