اخبار بازی

بازی Driveclub “پیشرفت های دیدنی و جذابی” داشته است

سونی تایید کرد، با وجود از دست دادن کارگردان بازی Driveclub و اخراج تعدادی از کارکنان استودیو Evolution، بازی Driveclub "پیشرفت های دیدنی و جذابی" داشته است.
یک سخنگو بخش اروپا سونی به سایت Videogamer گفته است، توسعه در این بازی "رفتن از یک قدرت به قدرت دیگر است" و تغییراتی که در استودیو Evolution رخ داده است، تاثیری بر ساخت بازی نخواهد گذاشت.
نماینده سونی گفت: "ما اعتماد به نفس کاملی داریم به دلیل این که این بازی برای PS4 عرضه خواهد شد و همان طور که قول داده بودیم، این عنوان اولین بازی خواهد بود که شامل مسابقات کاملا اجتماعی متصل خواهد بود و ما بسیار خوش حال و هیجان زده ایم که این بازی توسط افراد با استعدادی که در استودیو Evolution حظور دارند، تکامل یافته است. پیشرفت هایی که در بازی صورت گرفته، جذاب و دیدنی است. ما در هفته های آینده، اطلاعاتی درباره توسعه بازی، تاریخ انتشار و ویدیو مربوط به گیم پلی بازی را به اشتراک خواهیم گذاشت. ما از شکیبایی و اطمینان شما سپاس گذاریم، این بازی ارزش این صبر را دارد."
Driveclub در ابتدا قرار بود در روز لانچ کنسول PS4 عرضه شود اما بعدا توسط سونی تاخییر خورد. همچنین سونی اعلاک کرده است به زودی کارگردان جدید بازی معرفی خواهد شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا