اخبار بازی

بازی Detroit: Become Human 20 برابر پیچیده‌تر از دیگر عناوین Quantic Dream است

استودیوی Quantic Dream بیشتر به خاطر خلق تجربه‌های سینمایی با تمرکز کم بر روی گیم‌پلی شناخته می‌شود که از جمله‌ی بازی‌های محبوب و معروف آن می‌توان به Heavy Rain و Beyond Two Souls اشاره کرد. با این حال به نظر می‌رسد بازی بعدی آن‌ها عنوانی بلندپروازانه‌تر و پیچیده‌تر از ساخته‌های قبلی‌شان باشد.

دیوید کیج از استودیوی Quantic Dream اخیراً گفتگویی با وب‌سایت GamesIndustry داشته و در جریان آن در رابطه با بازی‌نامه‌ی این بازی صحبت کرده است. وی اظهار کرده:" اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم این بار بزرگی‌ست. من به تازگی بازی‌نامه‌ی Detroit را به اتمام رساندم. این برای من بیش از دو سال [با 6 روز کار در طول هفته] طول کشید. احتمالاً این [بازی] 20 برابر پیچیده‌تر از تمام عناوینی باشد که تا به حال بر روی آن کار کرده‌ایم. این برای یک نفر کار سختی‌ست."

اگرچه وی بیان کرد که وی در این امر تنها نبوده و اعضایی از تیم سازنده به آن کمک کرده‌اند:" آن‌ها در پیگیری شاخه‌های داستانی و پیدا کردن ایده‌های خوب کمک حال من بودند. اگر شما تنها باشید، تنها ایده‌های خوب زیادی در یک روز خواهید داشت. این حقیقت است که کار گروهی به من کمک می‌کند، اما من این حقیقت را که یک چیز به صورت کاملاً شخصی آغاز شود را نیز دوست دارم."

تاکنون تاریخ انتشار مشخصی برای Detroit: Become Human اعلام نشده است. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا