اخبار بازی

بازی Dead Star پس از گذشت هفت ماه از راه‌اندازیش غیر فعال می‌شود

اوایل امسال، بازی رایگانی تحت عنوان Dead Star، برای مشترکین Playstation Plus عرضه شد که به صورت همزمان در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی نیز قرار گرفت. با این حال، با وجود اینکه تنها هفت ماه از زمان آغاز این بازی می‌گذرد، توسعه دهنده‌ی آن تصمیم گرفته تا سرور‌های آن را غیر فعال کند.

این بازی شوتر فضایی از بالا-به پائین‌ است که توسط Armature تولید شده است، اگرچه اخیراً این توسعه دهنده در وب‌سایت رسمی این بازی نوشته‌ای را با این مضمون منتشر کرده :" قابلیت آنلاینِ [حاوی بخش چند نفره] بازی Dead Star روز چهارشنبه 10 آبان ماه [1 نوامبر میلادی] غیر فعال خواهد شد."

در حالی که در این نوشته هیچ اشاره‌ای به دلیل این اقدام نشده، Jack Mathews کارگردان این بازی در گفتگو با Kotaku بیان داشت:" ما اقدام به غیر فعال کردن این بازی کردیم، چرا که با صراحت می‌گویم، هزینه‌های صورت گرفته برای آن بیشتر از درآمدهایش است. این تصمیم به آسانی گرفته نشده و به شخصه از بابت آن خیلی ناراحت هستم. Armature وقت زیادی بر روی آن گذاشت، و هر دو جامعه‌ی مخاطبین و توسعه دهندگان حاضر در این استودیو را دوست دارد. ما از همه‌ی کسانی که از آغاز تا پایان همراه ما بودند و به حمایت برخاستند سپاس گذاریم."

این به معنی‌ست که کسانی که این بازی را در اختیار دارند از نظر فنی قادر به تجربه‌ی آن هستند، اما تنها به بخش آموزشی این بازی دسترسی خواهند داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا