اخبار بازی

بازی Cuphead تا اواسط 2017 میلادی تاخیر خورد

مدتی‌ست که علاقه‌مندان بازی Cuphead از استودیوی MDHR منتظر این عنوان جالب هستند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها باید بیشتر به انتظار آن بنشینند، چرا که اخیراً مطلع شدیم این بازی تا اواسط سال 2017 میلادی با تاخیر همراه شده است.

بازی Cuphead یکی از منحصر به فردترین بازی‌های این چند سال است، استایل گرافیکی این بازی مشابه کارتون‌های دهه‌ی 1930‌ست. بازی Cuphead یک پلتفرمر تکامل یافته‌ست که با گرافیک خاص خود و باس [Boss]های مختلفش خود را در دل بسیاری از بازیکنانی که مایل به تجربه‌ی بازی‌های نوستالژیک هستند جا کرده، اما به نظر می‌رسد توسعه‌ی این بازی همچنان جای کار دارد و برای تجربه‌ی آن باید مدت زمان بیشتری را به انتظار بنشینیم.

بر طبق نوشته‌ی رسمی انتشار یافته در وبلاگ استودیوی MDHR، تاریخ انتشار بازی Cuphead تا زمانی نامشخص در اواسط سال 2017 میلادی تاخیر خورده است. این استودیو بیان کرده که آن‌ها قادر به کوتاه سازی مدت زمان توسعه‌ی این بازی هستند، اما این مورد با هدف آن‌ها از عرضه‌ی این بازی در تناقض است و به همین دلیل انتشار آن را تا سال 2017 میلادی به تعویق انداخته‌اند.

ممکن است عده‌ای از این تصمیم استودیو ناراحت شوند، اما تصمیم به تعویق انتشار یک بازی با هدف ساخت آن به بهترین نحو ممکن بهترین تصمیمی‌ست که یک استودیو می‌تواند برای بازی در دست ساخت خود بگیرد. همانطور که اشاره شد، بازی Cuphead در زمانی نامشخص در اواسط سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا