اخبار بازی

بازی Civilization 6 توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شد

سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی، ESRB، در تازه‌ترین اقدامات خود بازی Civilization 6 را رده‌بندی سنی کرده که در عین مشخص شدن رده‌ی سنی آن، توضیحاتی کوتاه از بازی نیز منتشر شده که پیش‌زمینه‌ی مناسبی برای کسانی‌ست که اطلاعات چندانی از این سری محبوب ندارند.

بازی Civilization 6 رده‌بندی سنی E را دریافت کرده که به پیرو آن اشخاصی که از 10 سال بیشتر سن دارند قادر به خرید و تجربه‌ی این بازی هستند؛ مواردی نظیر اشاره به مواد مخدر، کلمات نامناسب، خشونت خفیف و صحنه‌های نسبتاً نامناسب از جمله دلایل اعطای این رده‌ی سنی به آن هستند.

خلاصه‌ی توضیحات سازمان ESRB از این بازی بدین شرح است:"Civilization 6 بازی‌ای در سبک استراتژی‌ست که بازیکنان در آن باید مردم خود را از عصر باستان به آینده و پیشرفت تکنولوژی هدایت کنند. بازیکن می‌تواند به توسعه‌ی فرهنگ، تکنولوژی و مدیریت زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی [دیپلماسی و تجارت] کشور خود بپردازد و در عین حال با لشکرکشی مرز‌های آن را گسترش دهد. مبارزه با رقیبان و دشمنان در بازی توسط چند سرباز بر روی نقشه‌ی بازی صورت می‌گیرد. نبردهای بازی شامل انیمیشن‌های شمشیر کشی، مبارزه با اسلحه و نبرد‌های فضایی و… است.

بخش توضیحات تاریخی بازی شامل برخی متون و تصاویر تحریک آمیز است. در این بازی همچنین اشاراتی به معاملات تجاری مواد مخدر در طول تاریخ نیز شده که می‌توان به جنگ‌هایی که بر سر معاملات تریاک در سال 1839 رخ داد اشاره کرد. از برخی کلمات رکیک نیز در متون و دیالوگ‌های بازی استفاده شده است."

بازی Civilization 6 در تاریخ [21 اکتبر میلادی] به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی [PC] منتشر خواهد شد. این تاریخ برای تمامی مناطقی‌ست که بازی در آن منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا