اخبار بازی

بازی Bully به مناسبت سالگرد 10 سالگی آن، برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد

سالگرد 10 سالگی عرضه‌ی بازی محبوب Bully‌ست و شرکت Rockstar Games، ناشر این بازی، برای جشن گرفتن این موضوع حرکت جدیدی کرده است. در حالی که این بازی تاکنون برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده، روز گذشته نسخه‌ای از این بازی برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر Android و iOS در دسترس قرار گرفته است. پورت این بازی برای دستگاه‌های مذکور بر اساس نسخه‌ی Scholarship Edition صورت گرفته که نسخه‌ای ریمستر از این بازی‌ست و حاوی محتویات جدیدی‌ست.

البته، همانطور که انتظار می‌رود این نسخه برای کنترل توسط صفحه‌ی لمسی بهینه سازی شده است. همچنین این نسخه شامل یک حالت جدید چند نفره است که Friend Challenge نام دارد. این بخش حاوی مینی‌-گیم‌هایی نظیر تشریح ویژگی‌های قورباغه در کلاس زیست شناسی و حل مشکلات کلمات در کلاس انگیسی‌ست.

این نسخه از رزولوشن Native و بالا و همچنین کنترلرهای فیزیکی پشتیانی می‌کند. امکان ذخیره‌سازی توسط Rockstar Games Social Club نیز وجود دارد که به موجب آن می‌توانید به انجام بازی از دستگاه‌های مختلف بپردازید.

بازی Bully: Anniversary Edition هم‌اکنون برای پلتفرم‌های iOS و Android با ارزش 6.99 دلار در دسترس قرار دارد. پیش از این شرکت راک‌استار بیان کرده بود که تصمیم دارد در زمان نامشخصی نسخه‌ای جدید از این بازی محبوب را عرضه کند ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای این مهم ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا