اخبار بازی

بازی BlazBlue Central Fiction به اروپا می‌آید

«PQube» قرار است وظیفه انتشار نسخه‌های PS3 و PS4 بازی «BlazBlue Central Fiction» در اروپا را بر عهده بگیرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

نسخه اروپایی این عنوان قرار است در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ منتشر شود. نسخه آمریکای شمالی این عنوان نیز زمستان امسال توسط « Aksys Games» عرضه خواهد شد.

 

آخرین بخش از داستان «Ragna the Bloodedge»، بازی «BlazBlue Central Fiction»، شامل بخش داستانی ۴۰ ساعته، بخش آرکید بهبود یافته، شخصیت‌های جدید، مکانیزم‌های تازه و شخصیت‌های دوباره بالانس شده خواهد بود.

 

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده توسط «PQube»، پیرامون تعدادی از بخش‌های این عنوان را مطالعه کنید.

 

  • – بیش از ۴۰ ساعت بخش داستانی: یک بخش کاملا جدید در این داستان حماسی. بخش داستانی بسیار بزرگ به همراه بخش‌ها و مکانیزم‌های جدید باعث می‌شوند شما بار‌ها به این عنوان باز گردید.
  • – بیش از ۳۰ شخصیت قابل بازی: طراحی گرافیکی زیبا و مکانیزم‌های خلاقانه گیم‌پلی بر شخصیت‌های فوق‌العاده این عنوان حکم‌ فرمایی می‌کنند.
  • – بیش از ۶۰ مرحله: محیط‌های جدید و قدیمی و آشنای این عنوان همگی به صورت کاملا سه بعدی بوده و با قرار گیری در کنار استایل دو بعدی استادانه و نقاشی شده با دست شخصیت‌ها، تقابل بسیار خاصی را ایجاد کرده‌اند.
  • – گرافیک ۲ بعدی بسیار زیبا: شخصیت‌های دو بعدی پر جزییات و کشیده شده با دست، با قرارگیری در کنار پس زمینه‌های سه بعدی حیرت ‌انگیز، دنیای را به وجود آورده که تا الان مانند آن را ندیده‌اید.
  • – مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی: حملات بسیار بزرگ «Exceed Accel» برای آنکه بتوانید «Overdrive» را با یک حرکت حیرت انگیز به اتمام برسانید و قابلیت «Active Flow» که شما را به افزایش قدرت حجومی خود و حمله کردن ترغیب می‌کند.
  • – بخش‌های جدید بازی: بخش‌های جدید «Speed Star» و «Alliance Mode»
  • – نوع کنترل «Stylish»: با ساده کردن نوع کنترل شخصیت‌ها باعث شده تا بازیکنان تازه وارد بدون درگیری با مواردی چون یاد گرفتن دستورات سخت و پیچیده، بتوانند وارد مبارزات شوند.

 

همانطور که پیش‌تر اعلام شد «BlazBlue Central Fiction» قرار است زمستان امسال در آمریکای شمالی و در سه ماهه پایانی سال جاری در اروپا، برای کنسول‌های PS3 و PS4 منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا