اخبار بازی

بازی Ape Escape 3 توسط سازمان ESRB برای PS4 رده بندی سنی شد

در حال حاضر رده بندی سنی بازی‌ها در سازمان رده بندی سنی بازی‌های ویدئویی ESRB یکی از مواردی‌ست که از بازی‌هایی که در آینده منتشر خواهند شد، می‌توانیم مطلع شویم؛ این بار اما شاهد اطلاع از عرضه‌ی مجدد یک بازی کلاسیک Playstation 2 برای Playstation 4 آگاهی یافتیم. بتازگی بازی Ape Escape 3 توسط سازمان ESRB برای کنسول Playstation 4 رده بندی سنی شده و بنظر می‌رسد بازی کلاسیک بعدی PS2 که برای PS4 عرضه خواهد شد همین عنوان باشد.

نخستین باری نیست که این بازی رده بندی سنی شده است، پیش از این اواخر سال گذشته‌ی میلادی این بازی در کنار چند بازی دیگر برای کنسول PS4 رده بندی سنی شدند و رده بندی دوباره این بازی برای PS4 به این مورد اشاره می‌کند که سونی به زودی اطلاعیه‌ی رسمی در این رابطه منتشر خواهد کرد.

سازمان ESRB رده بندی سنی E+ 10 [دقیقاً مشابه رده بندی سنی مشخص شده برای نسخه‌ی PS2 این بازی] را به این بازی اعطا کرده که حاوی طنزی جدی و خشونتی کارتونی‌ست. در این بازی شما کنترل یک پسر بچه را عهده دار می‌شوید که باید یک میمون را با ابزارهای مختلف نظیر تور گیر بیندازد؛ تجربه‌ی این بازی به صورت خانوادگی قطعاً جذاب خواهد بود.

نسخه‌ی اصلی Ape Escape 3 پیش از این در سال 2006 میلادی برای کنسول Playstation 2 منتشر شد و عرضه‌ی این بازی برای کنسول Playstation 4 یکی از بهترین راه‌ها برای گرفتن جشن سالگرد ده سالگی آن خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا