اخبار بازی

بازی های Capcom در سال آینده به 15 زبان مختلف عرضه خواهند شد

در طی مصاحبه ای که اخیرا در کمپانی Capcom صورت گرفت، آقای Katsuhiko Ichii از این کمپانی اظهار داشت که Capcom در سدد ورود به بازارهای کشور های بیشتری در سرتاسر جهان است.

 

بخشی از این مصاحبه مربوط به محلی سازی بازی ها بوده است. بنا به گفته های آقای Ichii، سال آینده ما شاهد عناوین این کمپانی به 13 – 15 زبان مختلف خواهیم بود.

 

وی اذعان داشت: "ما شاهد گسترش بازارها در کشور ها و مناطق در حال توسعه همانند روسیه، اروپای شرقی، آفریقای شمالی، هند و خاورمیانه بوده ایم. وقتی شما اندازه این بازارها را با یکدیگر ادغام کنید، به بزرگی بازارها در کشورهای توسعه یافته هم چون آلمان و فرانسه خواهد بود."

 

وی افزود: " اگرچه، شرط موفقیت در این بازارها، محلی سازی بازی های خود است. از گذشته تا کنون، ما تنها از صداگذاران انگلیسی برای صداگذاری شخصیت های بازی هایمان استفاده کرده ایم. تا سال آینده، ما در جستجوی صداگذاری به زبان 5 – 7 کشور و هم چنین متون ترجمه شده در بازی به 13 تا 15 زبان مختلف خواهیم بود. این به محلی سازی عناوین خود سرعت بسیاری خواهد بخشید."

 

آقای Ichii هم چنین عنوان کرد که این کمپانی عناوین آنلاین پلتفرم PC و عناوین مربوط به تلفن های همراه را به عنوان راهی برای ورود به بازارهای آسیایی می‌بیند و در همین راستا، عناوینی هم چون Monster Hunter Frontier Online را عرضه خواهد کرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا