اخبار بازی

بازی موبایلی‌ای در سبک MMO برپایه‌ی دنیای Final Fantasy 15 ساخته خواهد شد

شرکت Square Enix به منظور ساخت یک بازی ویدئویی مختص گوشی‌های هوشمند در سبک MMO و بر پایه‌ی دنیای بازی Final Fantasy 15، با شرکت Machine Zone همکاری می‌کند. در این خبر آمده است که این دو شرکت با همکاری یکدیگر در حال "ساخت نخستین بازی موبایلی چند نفره‌ی عظیم بر پایه‌ی Final Fantasy 15 هستند.".

در این بازی شخصیت‌ها، داستان و موسیقی متن عنوان Final Fantasy 15 حضور خواهند داشت و میلیون‌ها بازیکن قادر خواهند بود تا در یک دنیای واحد با یکدیگر به تجربه‌ی این بازی بپردازند. Machine Zone وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده دارد که از بازی‌های معروف آن‌ها می‌توان Game of War و Mobile Strike اشاره کرد.

Yosuke Matsuda، رئیس شرکت Square Enix در این رابطه بیان کرد:" شرکت Machine Zone سابقه‌ی درخشانی در زمینه بازی‌های ویدئویی مخصوص موبایل دارد و ما FINAL FANTASY XV را به دستان قابل اعتمادی سپرده‌ایم. ما از همکاری با تیم Machine Zone جهت گرد هم آوردن دو رهبر دنیای بازی‌های ویدئویی و عرضه‌ی بر روی پلتفرم گیمینگ MZ، بسیار هیجان زده‌ایم. ما با MZ جهت ساخت بازی موبایل MMO‌ی بعدی این شرکت همکاری می‌کنیم."

در جریان این کنفرانس خبری تاریخ عرضه‌ی این بازی موبایلی بر پایه‌ی Final Fantasy 15 اعلام نشد اگرچه انتظار می‌رود این مهم در سال آینده‌ی میلادی رخ دهد. بازی مورد انتظار Final Fantasy 15 نیز روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا