اخبار بازی

بازی فکری مونوپولی Final Fantasy VII عرضه خواهد شد

شاید تاکنون به عرضه بازی فکری مونوپولی «Final Fantasy VII» نمی‌اندیشیدید اما واقعا قرار است بازی فکری مونوپولی «Final Fantasy VII»، رسما عرضه شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

بسته و پکیج این بازی فکری شامل یک تخته‌ی زمین بازی، نشان‌ها و مهره‌های مخصوص بازی، کارت‌های عمل [که بنا به دستور هر کارت، بازیکن‌ها باید کار خاصی را در بازی انجام دهند]، خانه‌ها و هتل‌ها خواهد بود. ظاهر و پس زمینه این بازی فکری مونوپولی، شبیه به نسخه اصلی این بازی نقش آفرینی ژاپنی است که سال 1997 عرضه شده بود. 

توضیحات رسمی در مورد این بازی: «به دل شهر در حال تحول Midgar بروید تا به جست‌وجو در مورد آخرین فرصت‌های کسب و کار بپردازید. شاید در بازی، شما طرح توسعه مسکن را بخرید تا برای مردم خانه بسازید یا به سمت کارهای صعنتی رفته تا کارخانه‌ای احداث کنید. با دیگر بازیکن‌ها، در حال داد و ستد باشید تا بتوانید امنیت مکان کلید بازی [یا احتمالا منطقه یا مناطق مهم و کلیدی] و امکانات آن را فراهم کنید. به عنوان خریدارهایی دانا، مراقبی هوشیار در انجام معاملات بزرگ باشید. هوش اقتصادی خوب به همراه حرکت تاس، موفقیت شما را تضمین می‌کند. فقط مراقب باشید تا shinra همه چیز را خراب نکند.» 

بازی فکری مونوپولی «Final Fantasy VII» در روز چهاردهم ماه آوریل 2017، به قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد. این اولین بازی فکر مونوپولی که تاکنون عرضه شده، نخواهد شد. چرا که بازی‌های «Pokemon» ،«World of Warcraft» ،«Super Mario» و حتی «Street Fighter» نیز چنین بازی‌ای داشتند. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا