اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی فوتبال شبیه سازی به نام UFL معرفی شد

در میان ده ها اعلان و افشاگری در مراسم افتتاحیه زنده مراسم نمایشگاه گیمز کام، بازی جدیدی به نام UFL رونمایی شد و یکی از مواردی بود که توانست به طور خاص توجه را به خود جلب کند این عنوان جدید فوتبالی بود.  استودیوی Strikerz چنین چالشی را پشت سر می گذارد. یک استودیوی جدید متشکل از دفاتر در سراسر اروپا که امیدوار است عنوان فوتبالی UFL در سراسر جهان آوازه اش فرا گیر شود. آن ها همچنین به صورت رسمی اعلام کرده اند که طرفداران بازی های فوتبالی با یک بازی شبیه ساز تمام و کمال رو برو خواهند شد.

بازی فوتبالی شبیه سازی به نام UFL معرفی شد
توسعه بازی فوتبالی شبیه ساز جدید به نام UFL در 5 نقطعه مختلف کشور های اروپایی در دست توسعه است و تعداد تیم سازنده بازی تا کنون بیش از 200 نفر است.

آقای یوجین نشیلوف ( Eugene Nashilov )  مدیرعامل استودیو گفته :

ما طرفداران فوتبال و گیمرهای پرشوری هستیم ما سالهاست که بازی های فوتبالی را تجربه میکنیم و دقیقا میدانیم مردم می خواهند چه چیز را در یک شبیه ساز فوتبالی ببینند. همین طور ما می خواهیم بازی های فوتبالی را دوباره احیا کنیم و به بازی بازان سراسر جهان تجربه ای انقلابی ارائه دهیم که از یک بازی هیجان انگیز و عادلانه انتظار می رود. پس از سال ها توسعه ما خوشحالیم که شاهد ورود بازی UFL به میدان هستیم و در حالی که پیشرفت های تکنولوژی فرصت های تازه ای را برای ساخت معتبرترین نمایش فوتبال دیجیتالی تا کنون را به ما ارائه می دهد. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک بگذاریم!

هنگام صحبت با ناشیلوف مشخص شده که ساخت این بازی از سال ها پیش در حال توسعه و تولید بوده و معرفی بازی یک تصمیم آنی از سوی سازندگان نبوده است. عنوان شبیه ساز UFL به مدت 5 سال است که در حال توسعه است و قبل از شروع کار خلاقانه،تحقیقات زیادی در زمینه بازی فوتبال انجام شده است.

آقای نشیلوف در این رابطه توضیحاتی می دهد و گفته :

قبل از ورود به مرحله توسعه بازی، ما یک مطالعه عمیق از بازار انجام دادیم. نیازها و خواسته های بازیکنان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم، جوانب مثبت و منفی عناوین بازی های موجود و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دادیم و بازخوردها و داده های جمع آوری شده ما را تشویق کرد تا یک بازی جدید خلق کنیم. بازی ای که با دیدگاه گیمرها در مورد یک بازی کامل فوتبال مطابقت داشته باشد و حتی از آن فراتر رود.

ساخت یک بازی فوتبالی عالی و با کیفیت ممکن است بسیار بلند پروازانه بع تظر برسذ. اما با زمزمه های نارضایتی در میان طرفدران فیفا و PES در وضعیت راکد همچنان ادامه دارد، UFL فرصتی را برای ورود خود به این چرخه رقابت می بیند تا شاید بتواند این خلع به وجود آمده را پر کند. اما چرا ناشیلوف احساس می کند که UFL می تواند منجر به شکست بازی های فوتبالی کمپانی های EA و Konami را که در پی کسب جایگاه خود هستند بشود و حتی از آن ها پیشی بگیرد.

ناشیلوف در توضیح فلسفه جامع UFL می گوید:

بازی های ویدئویی فوتبال بیش از 25 سال است که در بازار وجود دارد. با این حال، بازیهای موجود در بازار امروز نتوانسته اند نوآوری کنند. در طول سالها شبیه سازهای فوتبال به سختی خود را به روز کرده اند تا از روندهای بازی مدرن، مکانیک و مدلهای تجاری پیروی کنند. سالهاست که انجمن ها و طرفداران بازی های فوتبالی در سر تا سر جهان از آن شکایت دارند.

بازی UFL از سال 2016 در حال ساخت قرار دارد. بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و ما به طور مرتب محتوا و به روز رسانی های جدیدی را بدون پرداخت های اجباری و یا هزینه کردن سالانه اضافه میکنیم. همین طور استودیوی Strikerz با FIFPRO که بزرگ ترین نماینده بازیکنان دنیا با بیش از 65000 بازیکن حرفه ای و همچنین با InStat که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تجزیه و تحلیل ورزشی است همکاری می کند تا داده های دقیق و حتی داده های آماری هر بازیکن را به درستی ارائه دهد!

در UFL بازیکنان قادر خواهند بود باشگاه فوتبالی خود را ایجاد کنند، در این بازی 5000 بازیکن دارای مجوز حضور خواهند داشت، بازی بازان برای اثبات مهارت های خود و صعود به لیگ با سایر بازی بازان سراسر جهان به رقابت خواهند پرداخت. و در پایان باید اشاره شود که تیم توسعه دهنده اشاره کرده و گفته :

بازی UFL برای کنسولهای نسل هشتمی و نسل نهمی سونی و مایکروسافت در تاریخی که به زودی اعلام خواهیم کرد عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا