اخبار بازی

بازی رایگان Command & Conquer دارای مراحل داستانی می باشد

کمپانی Electronic Arts اعلام کرد که مراحل داستانی و اپیزودیک برای بازی Command & Conquer در دست ساخت است. سری جدید این بازی RTS محبوب که ساخت Victory Games می باشد در سال 2013 به عنوان یک بازی رایگان با سرویس های آنلاین عرضه خواهد شد که قرار است بر اساس نظرات هواداران محتویات جدیدی نظیر مراحل مختلف دریافت کند.
سخنان مدیر روابط عمومی و معاون رئیس کمپانی Electronic Arts آقای Jon Van Caneghem: "زمانی که ما از عرضه Command & Conquer جدید به عنوان یک سرویس استفاده می کنیم، ما واقعا دوست داریم جامعه در طراحی و تحول این بازی ما را یاری کند. از زمان معرفی این بازی یک چیز را هواداران بیش از هر مورد دیگری می خواستند و آن محتویات داستانی جدید بود و ما هم به این موضوع توجه کردیم. ما مشتاقیم تا مراحل با کیفیتی را در سال 2014 عرضه کنیم."
اولین مرحله داستان اتحادیه APA را روایت خواهد کرد که به دنبال ثبات دنیا هستند که گرفتار جنگ شده است. APA در راس قدرت حضور دارد متوجه می شود که توسط قدرت های مختلف تهدید می شود. از طرف دیگر اتحادیه اروپا (EU) به عنوان یک ایالت پیشرفته قدرت خود را افزایش می دهد. در این میان شورش های خونینی راه می افتد که باعث می شود ملیت های APA و EU از هم بپاشد و جدا شوند. عامل این شورش ها ظاهرا یک ارتش آزادی خواه جهانی (GLA) جدید است اما شاهدان تکنولوژی آنها را فراتر از هرگونه نیروی تروریستی بیان کرده اند. APA یک نیرو متشکل از افراد ارشد و حرفه ای را تشکیل می دهد تا به تاسیسات EU که توسط یک دیکتاتور پشتیبانی می شود نفوذ کنند. آنها به دنبال حقیت GLA و تضعیف EU هستند تا صلح را به دنیا بازگردانند.
Command & Conquer قول داده است که تعریف جدیدی از بازی های سبک RTS (استراتژیک همزمان) در نسل بعد ایجاد کند، گیم پلی کلاسیک را برای عصر جدیدی از PC ها تقویت کند و به بازیبازها کنترلی را بدهد که هرگز وجود نداشته است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا