اخبار بازی

بازی رایانه ای آدم نما به زودی عرضه می شود

پس از مدت طولانی مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده و به زودی روانه بازار خواهد شد . این بازی به سبک اکشن – ادونچر بوده و دارای دوربین های اول و سوم شخص می باشد .

این بازی دارای 5 مرحله نسبتا طولانی بوده و در محیط های بسیار متنوع از جمله محیط و بافت شهری ( کاملا ایرانی ) ، محیط های صنعتی ، مخابراتی ، زیر زمین های تو در تو ، راهرو های معلق و … دنبال می شود .این بازی دارای 3 شخصیت ( کاراکتر ) انسان ، 6 نوع ربات آدم نما و 6 ربات تخیلی و انواع اسلحه های هوشمند (10 نوع ) می باشد .

بازیکن در این بازی با انواع ربات های آدم نما ، پرنده ،خرچنگی و … و انواع اسلخه های خودکار هوشمند روبرو می شود که هریک از آن ها دارای هوش مصنوعی منحصر به فردی بوده و از توانمندی و قابلیت های جنگی متنوعی بهره مند می باشند . بازیکن در مراحل مختلف به مرور با آنها روبرو شده و به  مبارزه می پردازد .این بازی با موتور بازی ساز Pars 3D تولید شده است که این موتور بازی ساز نیز از محصولات همین شرکت ( سپید طراحان پارسیان ) می باشد و یک موتور کاملا ایرانی به حساب می آید .

شروع تولید این بازی رایانه ای از دی ماه 88 آغاز گردید و در سال 90 به پایان رسید . به دلیل حساسیت های خاص ،  باز بینی های متعدد بر روی بازی انجام پذیرفت و تغییرات گسترده ای در آن شکل گرفت .

 

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا