اخبار بازی

بازی جدید سازندگان Remember Me تحت عنوان Life is Strange معرفی شد

DONTNOD Entertainment سازنده عنوان Remember Me در جدیدترین همکاری خود با Square Enix، از IP جدید خود که قرار است یک عنوان ماجراجویی اپیزودیک و داستان محور بوده و به صورت دیجیتالی عرضه شود، به نام Life is Strange پرده‌برداری کرد.

 

Square Enix که نقش ناشر Life is Strange را بر عهده دارد، باید در زمینه بها دادن به IPهای جدید، تحسین شود، اما با این حال، آخرین ریسک آن‌ها در این مورد که Murdered Soul Suspect بود، نه از لحاظ نقدها و نه از لحاظ تجاری، نتوانست به موفقیتی دست یابد.

 

طبق اطلاعات بدست آمده، محل وقوع Life is Strange، شهری خیالی از Arcadia Bay به نام Oregon است. داستان از آنجا شروع می‌شود که دانش‌آموزی دبیرستانی به نام Max Caulfield پس از 5 سال به این شهر بازگشته تا با دوست سابق خود، Chloe ملاقات کرده و پس از اینکه با یکدیگر متحد شدند، تلاش می‌کنند تا بفهمند چه بلایی به سر دوستشان، Rachel Amber آمده، که بدون هیچ دلیلی ناپدید شده است.

 

گیم‌پلی بازی به نحوی طراحی شده که انتخاب‌های بازیکنان و عواقب ناشی از آن را به یکدیگر پیوند خواهد داد. همچنین لازم به ذکر است که قابلیت برگرداندن زمان Max بدون شک، تاثیر به‌سزایی در سیر داستانی بازی خواهد داشت.

 

احتمالا در همین هفته و در جریان نمایشگاه Gamescom، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

 

Life is Strange قرار است برای PC ،PS3 ،Xbox 360 ،PS4 و Xbox One عرضه شود.

 

تصاویر منتشر شده:

 src=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2014/08/basement-150x150.jpg style=    src=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2014/08/Life-is-Strange-feature-150x150.jpg style=

 src=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2014/08/maxandchloe_car-150x150.jpg style=    src=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2014/08/max_concept_art-150x150.jpg style=

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا