اخبار بازی

بازی بعدی Cage زودتر از آن که فکرش را بکنید

Quantic Dream و شخص David Cage به تازگی بازی ناب و متفاوت خود را عرضه کرده اند و در حال حاظر مشغول ساخت و تهیه DLC برای آن هستند . اولین DLC بازی با نام " The Taxidermist " اول آپریل منشتر خواهد شد . با این حال تیم همراه آقای Cage اصلا خسته نیستند و با سرعت به کار خود ادامه می دهند . 
به نقل از Examiner در مصاحبه ای که آقای Cage با شبکه GTTV داشت اظهار نظر جالبی راجع به آینده و بازی بعدی خود داشت . او گفت که بازی بعدی را نوشته است و ما زودتر از آنکه فکرش رو بکنیم بازی بعدی او را خواهیم دید . او همچنین گفت : " من بازی بعدی خود را نوشته ام ، با اینکه هنوز به طور کامل انجان نشده است اما ایده و خط حرکتی من کاملا روشن و مشخص است . " وقتی که از او پرسیده شد که ما مدت طولانی منتظر بازی بعدی شما خواهیم ماند در جواب گفت : " بله ، البته شاید خیلی کمتر از چیزی که فکرش رو بکنید . "
با چرخه توسعه بازی در حال حاظر که سالها طول می کشد به نظر می رسید David Cage قصد ندارد بازی خود را در رسانه ها تا مدت ها به نمایش بگذارد . البته دانستن این نکته که او پایه و اساس بازی خود را نوشته است ، با اتکا به این که اگر از موتور Heavy Rain استفاده کند ، قطعا زمان زیادی برای دیدن بازی او طول نخواهد کشید . 
چیزی که ما در این مقطع زمانی می دانیم این است که بازی بعدی او یک ادامه برای Heavy Rain نیست زیرا Cage در گذشته گفته بود که دیگر به دنیای Heavy Rain باز نخواهد گشت . با این حال امیدواریم بازی بعدی او یک IP جدید و خلاقانه مانند Heavy Rain باشید .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا