اخبار بازی

بازی بعدی ناتی داگ قدرت بیشتری از PS4 را به رخ خواهد کشید

با توجه به عقیده طراحان ناتی داگ، بازی «Uncharted 4» از لحاظ چشم انداز فنی، مرزها را جا به جا کرده و توان پردازشی کنسول PS4 را به رخ می‌کشد اما بازی بعدی این استدیو، فراتر از «Uncharted 4» خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

آقای Ricky Cambier، طراح بازی «Uncharted 4» طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که بهبود فنی و پیشرفت گرافیکی بازی بعدی این استدیو را پیش بینی می‌کند. 

«قطعا بخش‌ها و قسمت‌هایی وجود دارند که ما آن‌ها را بهتر از Uncharted 4 خلق خواهیم کرد.» او در مورد «Uncharted 4» به DualShockers گفت: «با قاطعیت این را می‌گویم ما برنامه نویس‌هایی باهوش و نخبه‌ را در استدیوی ناتی داگ داریم. من نسبت به کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند، بسیار شگفت زده هستم.»

او گفت که ناتی داگ، ایده‌هایی در ذهن دارد که در آینده، قدرت بیشتری از توان پردازشی PS4 را نمایش می‌دهند اما نباید انتظار یک جهشی عظیم را داشته باشید. «تفاوت عظیمی بین Uncharted 1 و The Last Of Us وجود دارد و مردم خواهان چنین چیزی هستند اما، تصور آن برای من سخت که چنین جهشی را در بازی بعدی داشته باشیم (انتظار چنین جهشی معقولانه نیست). با این حال، هیچ شکی وجود ندارد که با بازی بعدی، قدرت بیشتری از کنسول PS4 را نمایش خواهیم داد.» 

بازی «Uncharted 4»، دهم ماه می عرضه خواهد شد. بعد از عرضه بازی، ناتی داگ بر روی بخش چند نفره و محتویات اضافه بخش تک نفره بازی تمرکز خواهد داشت. انتظار می‌رود که «Uncharted 4»، آخرین فرانچایز از این سری باشد که ناتی داگ می‌سازد چرا که قبلا این مورد گفته شده بود. با توجه به گفته‌ی آقای Neil Druckmann، بعد از این‌که ساخت پروژه‌ی «Uncharted 4» کاملا به اتمام رسید، تمرکز استدیو بر روی نسخه دوم «The Last Of Us» و عناوین دیگر و جدیدی خواهد بود. 

اخیرا، گیم اسپات پیش نمایش مختصری از Uncharted 4 را منتشر کرده است. همچنین طی مصاحبه گیم اسپاپ با برخی از سازندگان Uncharted 4، آن‌ها در مورد خداحافظی با شخصیت نیتن درک و بازی «Uncharted 4» و… صحیت کردند.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا