اخبار بازی

بازی بعدی سری Hitman، نگاه تازه ای به مامور 47 خواهد داشت


با اینکه تنها دو هفته از انتشار Hitman: Absolution می گذرد اما استودیو سازنده بازی، IO Interactive (علاوه بر کار کردن بر روی یک بازی کاملا جدید)، در حال تصمیم گیری در مورد قسمت بعدی در مجموعه Hitman است.

کارگردان Hitman: Absolution، آقای Tore Blystad در مصاحبه با Official Playstation Magazine در مورد قسمت بعدی سری بازی های Hitman گفت، ساخت این بازی به استودوی دیگری واگذار خواهد شد و مسیر بازی هایی همچون Call of Duty را پیش خواهد گرفت:

"وقتی شما یک سری بازی بزرگ دارید، ساختن حتی یک بازی هم سخت است. بنابرین باید در موازات ساخت یک بازی، بازی دیگر را بسازید. شباهت هایی بین این سری و  سری فیلم های بزرگی مانند Aliens که در هر شماره تغییرات زیادی را به خود می بینند، وجود دارد.  ما می خواهیم نگاهی متفاوت به مامور 47 داشته باشیم."

وی افزود:

"در این روش ساخت بازی، با مشکل های زیاد و بنیادینی رو به رو خواهیم شد، که تاثیر زیادی بر روی بازی دارند. برای مثال اگر یک قسمت از گیم پلی را تغییر دهید، ممکن است تمام گیم پلی تغییر کند."

با این حال Blystad عقیده دارد این تغییرات به اعتبار این سری لطمه نمی زند، زیرا که IO Interactive و Squer Enix در تمام مدت ساخت بازی با هم در ارتباط خواهند بود:

"صحبت هایی بین ما و Squer Enix در حال انجام است و می توان گفت که برای اولین بار سری Hitman در خارج از IO Interactive ساخته خواهد شد. البته ما این سری را در دستان یک استودیو قابل اعتماد قرار می دهیم و چند تن از کارکنان ارشد و اصلی IO Interactive بر روی بازی نظارت خواهند داشت."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا