اخبار بازی

بازی‌های Xbox One برروی HoloLens استریم می‌شوند

مدیر برنامه های «مایکروسافت»، «Varun Mani»، یک ویدیو از استریم بازی «Halo 5: Guardians» بر روی «HoloLens» منتشر کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این اولین ویدیو تاثیر‌گذار در مورد بازی‌ها بر روی هولولنز نیست، بقیه بر روی صحنه و در کنفرانس‌ها بوده‌اند، ولی این ویدیو در یک اتاق مانند اتاق‌های معمول در خانه‌ها گرفته شده‌است. می‌توانید در زیر ویدیو را مشاهده کنید.

 

Mani گفت: «همیشه آرزو این را داشته‌اید که هرجا می‌روید بتوانید Halo بازی کنید؟ حالا با هولولنز می‌توانید.». او از جزییات چگونگی کارکرد این قابلیت صحبتی نکرد. در هرصورت دیدن قسمتی از قابلیت های هولولنز که می‌تواند گیمینگ را در آینده تغییر دهد، جذاب است.

نسخه اول کیت توسعه هولولنز که قرار است در اوایل سال 2016 عرضه شود، 3000 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت دستگاه در زمان عرضه بصورت رسمی هنوز معلوم نیست.

مایکروسافت درحال حاضر هیچ پروژه مربوط به بازی برای هولولنز را به صورت رسمی معرفی نکرده است. با این حال رییس «Phil Spencer»، «Xbox» اعتقاد دارد بازی‌ها بخش مهمی از این دستگاه خواهند بود. درواقع اسپنسر به طور ویژه به «Xbox to HoloLens» در ژانویه سال 2015 اشاره کرد.

او گفت: «برای من، هیچ دستگاه موفقی در دنیا وجود ندارد که بازی‌ها بخشی از آن نباشند، و من فکر می‌کنم هولولنز به همین شکل خواهد بود و بازی‌ها مهم باشند. ما درحال بررسی کردن سناریوهای مختلفی با Xbox هستیم، چیزهایی مثل استریم کردن و استفاده از هولولنز به عنوان صفحه نمایش برای Xbox

«Satya Nadella»، مدیرعامل مایکروسافت نیز نگاهی خوشبینانه در مورد پتانسیل هولولنز در بازی‌ها دارد: «این موضوع دارد واضح تر می‌شود که بازی‌هایی که مردم امروزه دوست دارند، در آینده زمانی که توسط ویندوز 10 و هولولنز با واقعیت مخلوط شوند، تجربه‌ای دیوانه کننده را خلق می‌کنند. فقط تصور کنید چه چیزهایی با «Minecraft» امکان پذیر می‌شوند. بازی‌ها قسمت ارزشمندی از زندگی میلیون‌ها نفر هستند و مایکروسافت، این بخش را بهتر و بیشتر از قبل خواهد کرد.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا