اخبار بازی

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس معرفی شدند

سونی بتازگی فهرست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر را برای مشترکین ویژه پلی استیشن پلاس [Playstation Plus] معرفی کرد. همانند گذشته این بازی‌های رایگان برای پلتفرم‌های اصلی سونی یعنی PS4، PS3 و PS Vita در دسترس هستند. تعدادی از آن‌ها نیز از قابلیت cross-platform پشتیبانی می‌کنند.

فهرست بازی‌های رایگان این ماه به همراه پلتفرم مقصدشان به شرح ذیل است:

Lords of the Fallen : برای پلتفرم PS4

Journey : برای پلتفرم[های] PS4 و PS3

Prince of Persia: The Forgotten Sands : برای پلتفرم PS3

Datura : برای پلتفرم PS3

Badland : برای پلتفرم‌[های] PS4، PS3 و PS Vita

Amnesia: Memories : برای پلتفرم PS Vita

همانند همیشه بازی‌های در نظر گرفته شده برای کنسول PS4 از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. عناوین در نظر گرفته شده برای کنسول نسل قبلی سونی یعنی PS3 شامل آخرین نسخه‌ی عرضه شده از سری بازی‌های محبوب Prince of Persiaست.

توصیف بازی Journey :" شما خود را تنها در بیابان به عنوان مسافری مرموز می‌یابید که باید راه خود را به بالاترین نقطه‌ی کوهی در دوردست‌ها پیدا کنید. اما رسیدن به آن نقطه سختی‌های خود را در مقایسه با مسافرت‌های دیگر دارد. با تصاویری خیره کننده، موسیقی متن شگفت انگیز و تجربه‌ی منحصر به فرد بازی به صورت آنلاین موارد ویژه‌ای در این سفر همراه شما خواهد بود."

توصیف Lords of the Fallen نیز این چنین است:" شما در نقش Harkyn به انجام بازی خواهید پرداخت که با هدف رستگاری گناهان گذشته‌ی خویش تصمیم به حضور در نبرد بین انسان‌ها و خدایان می‌گیرد. با انتخاب سه نوع کلاس به صورت دلخواه به انجام مبارزات درون بازی بپردازید. عواقب تصمیم‌های شما در طول بازی نمایان خواهد شد. سفارشی‌سازی بخش جدایی ناپذیر بازی هستند. بنابراین با انتخاب ابزار [سلاح‌ها و زره‌ها] مورد نظر خود به مبارزات تن به تن و سخت با خدایان و شیاطین بپردازید."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا