اخبار بازی

بازی‌های جدیدی نظیر Elder Scrolls IV: Oblivion به Backwards Compatibility کنسول Xbox One افزوده شدند

فهرست بازی‌های پشتیبانی شده توسط سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One هرازگاهی گسترده‌تر از قبل می‌شود؛ این بار عناوین مورد انتظار بیشتری به آن افزوده شده‌اند. بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion، یکی از زیباترین بازی‌های Xbox 360 که مشتاقان زیادی دارد، نهایتاً به این سرویس افزوده شد. طبیعتاً با توجه به عرضه‌ی بازی The Elder Scorlls V Skyrim Special Edition نباید انتظار عرضه‌ی The Elder Scorlls V Skyrim را برای Xbox One حداقل در این زمان داشته باشیم. در کنار نسخه‌ی Oblivion این سری، بازی‌های دیگری نیز به این سرویس افزوده شده‌اند که موجب رضایت هواداران خواهد بود.

سه بازی Medal of Honor Airborne، Trine 2 و Astropop نیز به سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One افزوده شده‌اند. اگر نسخه‌های دیجیتالی عناوین مذکور را برای کنسول Xbox 360 خود خریده باشید، این بازی‌ها به صورت خودکار به آرشیو بازی‌های Xbox One شما افزوده خواهند شد؛ در غیر این صورت باید دیسک آن‌ها را درون کنسول Xbox One خود قرار دهید تا قادر به تجربه‌ی این عناوین در کنسول نسل هشتمی خود شوید.

سرویس Backwards Compatibility چندی پیش یک ساله شد و هم‌اکنون بیش از 280 بازی برای آن عرضه شده؛ این سرویس از زمان عرضه با استقبال بالای طرفداران مواجه شده و شرکت مایکروسافت نیز به شدت از آن حمایت می‌کند. The Elder Scrolls IV: Oblivion یکی از بازی‌هایی بود که طرفداران درخواست زیادی مبنی بر عرضه‌ی آن برای این سرویس مذکور داشتند که در نهایت مایکروسافت به خواسته‌ی آن‌ها جامه‌ی عمل پوشاند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا