اخبار بازی

بازی‌هایی نظیر Resident Evil 7 در کامیک کان نیویورک قابل بازی خواهند بود

شرکت کپکام [Capcom] فهرست دموهای قابل بازی‌ای که با خود به نمایشگاه کامیک کان [Comic Con] نیویورک خواهد آورد، اعلام کرد.  این فهرست شامل بازی Resident Evil 7 و دو بازی بزرگ دیگر می‌شود.

کپکام دموهای قابل بازی سه بازی بزرگ خود یعنی، Resident Evil 7، Street Fighter V و Dead Rising 4 را با خود به نمایشگاه کامیک کان امسال که در نیویورک برگزار می‌شود، خواهد آورد. دموی بازی Resident Evil 7 برای هدست واقعیت مجازی Playstation 4 خواهد بود.

کپکام در این باره اعلام کرده است:" دموی واقعی و ترسناک این بازی را بر روی هدست Playstation VR تجربه کنید و اتفاقات درون دمو را از نزدیک تجربه کنید. در این دمو، به کاوش مزرعه‌ی Marguerite Baker از خانواده‌ی Baker بپردازید و با این شخصیت آشفته برخورد کنید. بازی Resident Evil 7 تجربه‌ای جدید در این سری در سبک ترس و بقاست، که بیستمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. این دمو در آمریکای شمالی در جریان NYCC ساخته شده است."

در بازی Dead Rising 4، کنترل شخصیت فوق‌العاده‌ی فرانک وست [Frank West] ا بر عهده بگیرید و تعداد زیادی زامبی را نابود کنید. برای بازی Street Fighter V نیز از مراحل و لباس‌هایی مرتبط با هالووین [Halloween] رونمایی شده است. همچنین می‌توانید به ثبت نام برای شرکت در مسابقات مرتبط با این بازی بپردازید و شانس خود را برای برنده شدن احتمال کنید.

رویداد کامیک کان نیویورک از روز پنج شنبه 15 مهر ماه [6 اکتبر میلادی] تا یک شنبه 18 مهر [9 اکتبر میلادی] جریان خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا