اخبار بازی

بازیهای پر فروش ماه May

NPD آمار فروش بازیهای ماه May در آمریکا را منتشر کرد. 

may-2010-top-20_1

 

 فروش 13 عنوان در این ماه از 100,000 نسخه بیشتر بود. در صورتی که در ماه آپریل 14 عنوان این شرایط را داشتند.

 همانطور که مشاهده میکنید، بازی پرهزینه Rockstar، یعنی Red Dead Redemption  فروش بسیار خوبی داشته است. نسخه X360 و PS3 به ترتیب رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

عنوان اختصاصی Alan Wake ،X360 که توسط خالق Max Payne یعنی Remedy ساخته شده و مایکروسافت آن را منتشر کرده در این ماه 145000 نسخه به فروش رفته است. 

آمار فروش بازیهای مهمی که نتوانستند در این لیست قرار بگیرند نیز توسط NPD منتشر شد.

عنوان اتومبیل رانی Blur، که توسط خالقان سری PGR یعنی Bizarre Creation ساخته شده و Activision وظیفه ی انتشار آن را بر عهده داشت، تنها 31000 نسخه در این ماه فروخته است. این فروش هر دو نسخه PS3 و X360 را فقط طی پنج روز شامل می شود. اما در هر صورت بسیار پایینتر از حد انتظار ظاهر شد. این در حالی است که Activision سال قبل گفته بود Blur همان کاری را برای سبک اتومبیل رانی خواهد کرد که Call of Duty با سبک Shooter انجام داد!

Split/Second عنوان اتومبیل رانی دیگر که توسط سازنده بازی Pure یعنی Black Rock ساخته شده و Disney Interactive Software وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته، کمی بهتر از Blur کار کرده و در طول 12 روز روی هر دو پلتفرم X360 و PS3 حدود 86000 نسخه به فروش رفته است. 

Prince of Persia: The Forgotten Sands در طول 12 روز و روی 5 پلتفرم کمتر از 100,000 نسخه به فروش رفته که به گفته Patcher اصلا شروع خوبی نداشته است. 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا