اخبار بازی

بازیساز افسانه‌ای بلیزارد Chris Metzen بازنشسته شد

نایب رئیس بخش داستان و توسعه بازیهای بلیزارد در آستانه بازنشستگی قرار دارد. با بازی سنتر همراه باشید.

 

طبق اخبار منتشر شده در فروم رسمی بلیزارد، Chris Metzen رسما این خبر را اعلام کرد و استفاده از کلمه "بازنشسته" به این معناست که وی به کمپانی دیگری ملحق نخواهد شد و همچنین روی پروژه یا بازی جدید کار نخواهد کرد.

 

Metzen 42 ساله که از 21 سال پیش با بلیزارد همراه بوده، روی عناوین فوق‌العاده محبوب و مشهوری از جمله Warcraft، StarCraft و Diablo کار کرده است.

 

در سال 1994، Metzen روی عنوان Warcraft: Orcs and Humans کار کرد و یک سال بعد مسئولیت نویسندگی دنباله آن یعنی Warcraft II: Tides of Darkness را بر عهده گرفت. وی در سال 96 به خلق دنیای خیالی بازی Diablo کمک کرد و 2 سال بعد به عنوان طراح ارشد کار روی عنوان StarCraft را آغاز کرد. وی همچنین روی داستان، اسکریپت و آرت‌ورک‌های Diablo II کار کرده است.

 

در سال 2002، Metzen فعالیتش را ب عنوان Creative Director برای عنوان تحسین شده‌ی Warcraft III: Reign of Chaos ادامه داد. وی همچنین در ساخت عنوان نقش آفرینی World of Warcraft مشارکت زیادی داشت. عنوان Overwatch آخرین عنوانی بود که Metzen به عنوان Creative Director روی آن کار کرد.

 

Metzen علاوه بر طراحی و توسعه بازیها، در بخش صداگذاری کاراکترهای بازیهای بلیزارد نیز مشارکت داشته که از جمله آنها می‌توان به صداگذاری کاراکترهای Thrall و Varian از سری Warcraft، The Marines از سری StarCraft، Skeleton King در Diablo و Bastion در Overwatch اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که آیا Metzen صداگذاری این کاراکترها در بازیهای آینده بلیزارد را به عهده خواهد گرفت یا خیر. Metzen همچنین به عنوان نویسنده روی فیلم Warcraft کار کرده است.

 

به گفته‌ی Metzen دلیل بازنشستگی وی "گذراندن وقت بیشتر با خانواده‌اش" است. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا