اخبار بازی

بازنگری در کاور بازی‌های 360 که از قابلیت Backwards Compatibility پشتیبانی می‌کنند

بازی‌های Xbox 360 که از قابلیت Backwards Compatibility کنسول Xbox One پشتیبانی ‌کنند، با کاور جدید در برخی خرده فروشی‌ها به فروش می‌روند. به نظر می‌رسد ناشرین در حال بازاریابی برای بازی‌هایی که از ویژگی Backwards Compatibility کنسول Xbox One پشتیبانی می‌کنند، در جایی غیر از شبکه‌های اجتماعی هستند. در Reddit، یکی از کاربران تصویری از طرح جدید کاور دو بازی Fallout 3 و Doom 3 در یک خرده فروشی، منتشر کرده است.

این بازی‌ها در یک بسته بندی جدید عرضه می‌شوند که به صورت کاملاً واضح، مشخص کننده‌ی این مورد است که بر روی هر دو پلتفرم Xbox One و Xbox 360 قابل اجرا هستند. بازی Fallout 3، علاوه بر خود بازی، حاوی بسته‌های الحاقی آن نیز می‌باشد اما با همان قیمت اصلی و قبلی خود به فروش می‌رسد.

احتمالاً این اقدام، با هماهنگی هر دو شرکت مایکروسافت و بتسدا صورت گرفته باشد. هر دو کنسول، Xbox One و Xbox 360، دیسک بازی‌های Xbox 360 را که از قابلیت Backwards Compatibility پشتیبانی ‌می‌کنند، را شناسایی و اجرا می‌کنند. شایان ذکر است که این مورد هنوز به صورت عموم استفاده نشده ولی این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد بسته‌بندی مجدد بازی‌های این موردی باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا