اخبار بازی

بازسازی عنوان Outcast از طریق Kickstarter

Outcast عنوان ماجرایی کلاسیک PC ساخته شده در سال 1999 طی پروژه ای در Kickstarter به نام Outcast HD در حال ریبوت و بازسازی است. تابستان گذشته بود که خالقان این عنوان Franck Sauer Yves Grolet و Yann Robert حقوق این سری را از Atari خریداری کردند و حال آن ها قصد بازسازی این بازی با گرافیک بالاتر، انیمیشن های طبیعی تر، HUD پیشرفته تر و قابلیت پشتیبانی از گیم پد را دارند.
عنوان اصلی در زمان خود بازی انقلابی و از اولین عناوین محیط باز سه بعدی بود که آزادی عمل مثال زدنی را به گیمر می داد. اکنون استدیوی سازنده Outcast HD یعنی Fresh 3D Inc در خواست $600K را برای ساخت بازی روی PC کرده و اگر این کمک به $750K برسد بازی برای Mac و Linux نیز ساخته خواهد شد. علاوه بر این در صورت جمع شدن یک میلیون دلار پشتیبانی Oculus نیز در نظر گرفته شده و با 1.35 میلیون نیز بازی برای کنسول های نسل بعد نیز عرضه می شود. در آخر نیز اگر کمک ها به 1.7 میلیون دلار رسید مکانی جدید به نام the "Women Island" Kizaar برای بازی ساخته می شود. به هر حال در صورت حمایت و ساخت Outcast HD سازندگان قول ساخت نسخه دوم را نیز داده اند.
با کمک $20 میتوان یک نسخه از بازی هنگام عرضه اش یعنی اکتبر سال 2015 دریافت کرد که پس از 2000 نفر این مبلغ به 25 دلار افزایش می یابد. $40 نیز دسترسی به بتای و Digital Art Book بازی را فراهم می میکند و $60 نیز هدایای ویژه ای از جمله نسخه فیزیکی بازی را به ارمغان می آرود.
با این که پروژه Kickstarter بازی به تازگی شروع شده تاکنون مبلغ $32,696 کمک شده و هنوز 30 روز دیگر فرصت باقیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا