اخبار بازی

بازاریابی Titanfall به خاطر بخش تک نفره آن بسیار مشکل بوده است

بازی Titanfall دارای ترکیبی از دو بخش تک نفره و چند نفره است و طبق گفته های تهیه کننده استدیو Respawn Entertainmen آقای Drew McCoy بازاریابی را با سختی هایی مواجه کرده است.
اخیرا اعلام شده بود که این بازی دارای حداکثر ظرفیت 12 بازیکن است و برای همین موضوع آقای McCoy در انجمن NeoGAF مشغول پاسخ به سوالات کاربران بوده اند. آقای McCoy در رابطه با بازاریابی این عنوان و صحنه های سینماتیک گفته اند: "بازاریابی دقیق Titanfall کار بسیار طاقت فرسایی بوده است. اگر کار ما را مشاهده کنید تفاوت های زیادی با بسیاری از عناوین FPS روز شاهد خواهید بود. بدون نمایشنامه های دقیق از زوایای مختلف در بخش تک نفره، تریلرهای فیلم مانند بهترین گزینه هستند. ما تصمیم گرفته ایم که گیم پلی ویرایش نشده 3 الی 5 دقیقه ای را به نمایش بگذاریم …. تا جریان بازی را به خوبی نمایش دهیم. به عنوان یک خلبان بازی را شروع می کنید، بازیکنان دیگر را از بین میبرید، با دویدن روی دیوار یک Titan را دور میزنید، Titan خود را بدست می آورید، با دیگر تایتان ها مبارزه می کنید در حالی که انسان ها را زیر پا لگد مال می کنید و غیره. مکانیک های متنوع و بسیاری برای گیم پلی در هر زمانی موجود است و فشرده سازی آنها در چند دقیقه کوتاه بسیار مشکل خواهد بود. به همین دلیل هم است که یک نسخه pre-alpha را به نمایش های مختلف مانند Gamescom, PAX و غیره آوردیم تا افراد معمولی بازی را تجربه کنند."

در رابطه با انتقادات از تعداد بازیکنان آقای McCoy پاسخ داده اند: "تعداد بیشتر بازیکنان بازی را واقعا سرگرم کننده تر می کند؟ صادقانه دوست دارم بدانم زیرا چنین چیزهایی بسیار مهم است و ما هر روز اعصاب خود را برای آن خورد می کنیم."

عملکرد Titanfall را چگونه ارزیابی می کنید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا