اخبار بازی

این آخر هفته Madden 17 را به صورت رایگان تجربه کنید

شرکت EA Sports تصمیم گرفته تا این آخر هفته این فرصت را به طرفداران بازی Madden 17 بدهد تا آن را به صورت رایگان بر روی پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One تجربه کنند. این دوره‌ی آزمایشی محدود، نسخه‌ی کامل بازی را در دسترس قرار می‌دهد.

EA Sports این خبر را از طریق وب‌سایت رسمی بازی Madden 17 منتشر کرده و بدین شرح است:" فصل Madden کاملاً در جریان است – بنابراین در حال حاضر بهترین زمان برای تجربه‌ی این فوتبال در زمینی مجازی‌ست. در طول نسخه‌ی آزمایشی رایگان Madden 17 – شما می‌توانید به صورت کامل بازی Madden 17 را بر روی کنسول Xbox One یا Playstation 4 تجربه کنید و تا روز دوشنبه 19 مهر ماه  [10/10/16] نیز فرصت خواهید داشت."

بازی Madden 17 بر روی Xbox One و Playstation 4 حاوی بروزرسانی‌هایی برای هر سه بخش اصلی این نوع فوتبال، یعنی حمله، دفاع و حرکت‌های تیمی‌ست. مکانیک‌های جدید این بازی لحظات حساسی را در میدان بازی برای بازیکن ایجاد خواهد کرد، این در حالی‌ست که پوشش مناطق مختلف زمین بازی نیز کاملاً بهبود یافته و در تعادل است. در نهایت نیز، حرکت‌ها و فعالیت‌های تیمی نیز کاملاً بر توانایی‌های شما در طول بازی تک نفره تاثیر می‌گذارد.

بدیهی‌ست که پس از اتمام مهلت تعیین شده دیگر قادر به تجربه‌ی این بازی به صورت رایگان نخواهید بود اما این امکان را خواهید داشت تا نسخه‌ی کامل آن را در صورت تمایل خریداری کنید. EA Sports همچنین اعلام کرده که برای تجربه‌ی این نسخه‌ی آزمایشی و بخش‌های آنلاین این بازی علاوه بر اتصال به اینترنت نیاز به  حساب کاربری EA نیز خواهید داشت.

همانطور که اعلام شد، این فرصت تنها در اختیار دارندگان پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One قرار داده شده و دارندگان نسخه‌های Playstation 3 و Xbox 360 قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی رایگان Madden 17 نخواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا