اخبار بازی

این آخر هفته، Overwatch را رایگان تجربه کنید

این آخر هفته، فرصتی بدست خواهید آورد تا Overwatch را به صورت رایگان برای مدتی محدود تجربه کنید. شرکت Blizzard، خبر از یک دوره‌ی محدود دیگر جهت تجربه‌ی رایگان این بازی داده است. این دوره از جمعه 28 آبان [18 نوامبر] الی دوشنبه 1 آذر [21 نوامبر] به طول خواهد انجامید؛ در این دوره، Overwatch به صورت کامل قابل دریافت و تجربه بر روی پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی خواهد بود.

هیچ گونه محدودیتی در محتوای این بازی وجود نخواهد داشت؛ به این معنی که تمامی قهرمانان، نقشه‌ها و چهار حالت بازی و حتی بازی‌های سفارشی نیز، برای همه در دسترس قرار خواهد داشت. همچنین به صورت عادی نیز می‌توانید سطح خود را گسترش و Loot‌های موجود را بدست آورید.

البته، پیشنهاد می‌شود بازیکنان Playstation 4 و Xbox One، همان حساب کاربری Battle.net درج شده در دو شبکه‌ی PSN و Xbox Live خود را وارد کنند تا در صورت انتقال پیشرفت‌های بدست آمده به مشکلی بر نخورند.

این دوره‌ی آزمایشی رایگان بر روی کنسول‌ها، تنها در دسترس مشترکین Playstation Plus و اعضای Gold شبکه‌ی Xbox Live قرار خواهد داشت. حجم دانلود آن نیز 12 گیگابایت است.

بازی Overwatch هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و هنگام عرضه تبدیل به یکی از موفق ترین بازی‌های شرکت Blizzard شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا