اخبار بازی

اینسامنیاک یک سال است که Spider-Man PS4 را در درست تولید دارد

 

استودیوی «اینسامنیاک» (Insomniac) به حد کافی کارمند دارد که چندین پروژه را به شکل همزمان در دست تولید داشته باشد. حال از تیم توسعه اسپایدرمن در این استودیو گفته می‌شود. برای یافتن اطلاعات پیرامون این موضوع با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

 

اخیرا اینسامنیاک در توئیــتر رسمی خود اعلام کرد که « در حال حاضر ما یک سال است که مشغول ساخت اسپایدرمن هستیم». در ادامه و طی توئیتی دیگر اذعان داشت: «ما تیم بزرگی داریم که به شکل تمام وقت مشغول تولید اسپایدرمن هستند.»

بنابراین تیم بزرگی از کارمندان اینسامنیاک، از طرف این استودیو به توسعه اسپایدرمن اختصاص داده شده‌اند. بازی‌های لایسنس شده بر اساس فیلم‌ها، سابقه چندان درخشانی ندارند؛ زیرا همیشه توسعه دهنده با محدودیت زمانی برای رساندن بازی، همزمان با انتشار فیلم مربوطه روبرو بوده است.

همچنین اینسامنیاک تایید کرد که اسپایدرمن، دقیقا از همان موتور پایه عنوان اخیرشان، یعنی «راچت و کلنک» استفاده نمی‎کند و انجین به نوعی بهینه سازی‌هایی را تجربه کرده است.

اینسامنیاک یک سال است که اسپایدرمن را در دست تولید دارد و این موضوع نشان می‌دهد که تاریخ عرضه بازی چندان دور نخواهد بود. برخی انتشار بازی را برای سال 2018 میلادی حدس می‌زنند، ولی عرضه دراواخر 2017 میلادی، دور از ذهن نیست.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا