اخبار بازی

ایجاد عناصر هک کردن در Watch Dogs با همکاری KasperSky

 

همانطور که می دانید، گیم پلی بازی Watch Dogs بهره گرفته از عناصر هک کردن در سیستم مرکزی شهر Chigago می باشد. برای واقعی تر احساس شدن این بخش ها، Ubisoft Montreal گفت که از تخصص شرکت Kaspersky Lab نیز استفاده می کنیم.
 
اقای Dominic Guay تولید کننده ی ارشد این استدیو، در گفتگوی خود با سایت Joystiq گفت: "ما تعدادی از طرح های مدنظرمان را برایشان فرستادیم و نظرات آنان را نیز در این باره پرسیدیم و پاسخ های آنها جالب بود. در مواردی می گفتند که عملی هست ولی این قسمت باید تغییر کند، در مواردی دیگر هم ایراداتی را ذکر می کردند." 
 
هک کردن در این بازی جزء راه های کارکتر اصلی یعنی Aiden Pearce برای باز کردن درها، تغییر چراغ راهنما، دسترسی به مشخصات افراد، از کار انداختن دوربین های سراسر شهر و … است.
 
اما گیم پلی این بازی فقط به بخش هک کردن ختم نمی شود. آقا Guay افزود: " این عنوان یک Minigame نیست که فقط با آن درها را باز کرد، بلکه بستگی به راهکار هایی هست که خود انتخاب می کنید. می توانید  روش رد کردن مراحل را از هک کردن یا به وسیله کشتن افراد یا سفر کردن در سطح شهرها انتخاب کنید."
 
Watch Dogs برای کنسول های Xbox 360 ،PS3 و PC در تاریخ 20 November عرضه خواهد شد. همچنین این بازی برای PS4 و Xbox بعدی نیز تایید شده است.
 
 
 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا