اخبار بازی

اکتیویژن 130 گیگابایت فضای مورد نیاز برای Call of Duty: Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered را تائید کرد

هفته‌ی گذشته، جزئیاتی از صفحه‌ی پشتی بسته‌بندی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد که بر طبق آن خبرگزاری‌ها اعلام کردند برای نصب بازی Call of Duty: Infinite Warfare و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty Modern Warfare به 130 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. اخیراً شرکت اکتیویژن [Activision] در پرسش و پاسخی که پیرامون این دو بازی داشته تائید کرده که این رقم حقیقی‌ست و به 130 گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی‌های اشاره شده نیاز دارید.

این رقم بسیار بالا به نظر می‌رسد، به خصوص اگر شما هنوز هارد کنسول Playstation 4 یا Xbox One خود را افزایش نداده باشید. اکتیویژن اعلام کرده این رقم فضای مورد نیاز، تخمینی‌ست.

این 130 گیگابایت برای نصب هر دو بازی مذکور، به روزرسانی روز نخست بازی و نقشه‌های باقی‌مانده‌ی بازی Modern Warfare Remastered تا قبل از روز انتشار بازی، شنبه 11 دی ماه [31 دسامبر میلادی]، مورد نیاز خواهد بود.

این موارد بدین معناست که در روز نخست عرضه‌ی بازی، به فضایی کمتر از 130 گیگابایت نیاز خواهید داشت؛ اما با توجه به عرضه‌ی موارد باقی‌مانده پیشنهاد می‌کنیم که از 130 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد خود اطمینان پیدا کنید تا در اجرای بازی با به صورت کامل، به مشکل برنخورید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا