اخبار بازی

اپیزود چهارم Hitman شما را به بانکوک می‌برد

اپیزود چهارم عنوان «هیتمن» که «بانکوک» نام دارد، ۱۶ آگوست به رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One می‌آید. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

در ادامه می‌توانید به واسطه بلاگ رسمی «هیتمن»، توضیحاتی پیرامون این اپیزود و مکان‌های واقع در آن را مطالعه کنید.

 

  • اتاق بگیرید

با وجود آنکه «مامور ۴۷» زیاد مسافرت می‌کند اما کم پیش می‌آید که سفرهای او تفریحی باشند. «۴۷» مطمئنا همیشه مشغول کار است نه تفریح. و اینگونه او خود را در سفری به کشور «تایلند» می‌یابد، جایی که او از زیباهای طبیعی باغ‌ها لذت برده، به جستجو در هتل گران‌ قیمت «هیمماپان» و فضاهای داخلی این تفریحگاه فوق‌العاده پرداخته و مهم‌تر از همه کار خود را سر و سامان می‌دهد.

 

با اپیزود ۴ ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم تغییراتی جدید در یکی از مقاصد مورد علاقه هواداران ایجاد کنیم. هتل‌ها همیشه در عناوین «هیتمن» نقش مهمی داشته‌اند. بخش بزرگی از هواداران ما علاقه زیادی به کشف تمامی پیچیدگی‌های هر هتل دارند و ما شدیدا از ساخت این مکان‌های ترور بی‌نظیر، لذت می‌بریم.

 

  • کلوپ ۲۷

ماموریت «کلوپ ۲۷» بازیکنان را به باشکوه و گران قیمت‌ترین مکان از هتل و تفریحگاه «هیمماپان» برده که در رودخانه «Chao Phraya»، خارج از شهر «بانکوک» قرار دارد. اهداف شما ستاره رو به رشد سبک راک و عضو اصلی گروه مستقل موسیقی به نام «The Class»، «جوردن کراس»، و وکیل خانوادگی آن‌ها «کن مورگان» هستند. هر دوی آن‌ها در هتل تفریحی اقامت داشته در حالی که گروه آلبوم بسیار مورد انتظار سال دومی خود را به اتمام می‌رساند.

 

  • بترکانید

وقتی گروه مستقل موسیقی با مشهور جهانی، ثروت بی‌اندازه و «مامور ۴۷» کنار یکدیگر قرار گیرند، می‌توانید مطمئن شوید که زمان فوق‌العاده خوبی در انتظار شما است. چه مشغول اجرای خلاقیت آزادانه با ادوات موسیقی باشید، موقعیت‌های کاملا جدید را بررسی کنید، سلاح، لباس و آیتم‌های جدید باز کرده یا آنکه از بیش از ۶۵ چالش جدید (این اپیزود) لذت می‌برید، ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم هواداران بی نظیر ما چقدر در «تایلند» خوش می‌گذرانند.  

 

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این اپیزود را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا