اخبار بازی

اپگرید X1 آن‌گونه که فکر می‌کنید نیست

شاید برخی شنیده باشند که مایکروسافت قول آپگرید X1 تا قبل از شروع نسل بعدی را داده است اما طبق جدیدترین گفته‌ها این آپگرید آن طور که برخی فکر می‌کنند نیست.

با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

 src=https://assets.vg247.com/current//2015/05/xbox_one_E3_invite.jpg style=

 

همانطور که گفتیم شاید شنیده باشید که فیل اسپنسر رییس بخش XBOX  مایکروسافت ( که شاید پرکارترین روزهای کاری خود را سپری می‌کند ) چندی پیش اعلام کرده بود که X1 کنسول نسل هشتمی این کمپانی در آینده‌ای نزدیک قابل اپگرید شدن خواهد شد.

پس از یک هفته بی‌خبری و عدم پاسخگویی مایکرو سافت در برابر سردرگمی‌ها، در نهایت اسپنسر این مسئله را این طور روشن ساخت:

X1 به سان یک PC یه دستگاه ماژولار نخواهد شد.( در دستگاه‌های ماژولار شما می‌توانید قطعات را عوض کنید) پس از مدتی شاهد بازخوردهایی مانند این بودم که: (( ببینم، آیا من باید برم کنسول‌ام رو باز کنم و قطعات درون‌اش رو خودم عوض کنم؟! ))

نه قصد ما چنین چیزی نیست

اسپنسر منظور از این حرف خود را این‌گونه بیان می‌کند که لازم نیست کنسول خود را آپگرید کنید یا آن را باز کنید بلکه منظور از آن ساختن کنسولی مخصوص‌تر و ویژه‌تر در کار کردن و عملیاتی شدن است.

از نظر اسپنسر منظور از آپگرید یک X1 افزودن قابلیت‌هایی مانند « Backward Compatibility » یا آن چه که حمایت و پشتیبانی سونی با Playstation VR انجام می‌دهد است. اسپنسر می‌خواهد که این چنین اتفاقاتی در طی عمر یک کنسول رخ دهد تا آن که هر چند سال یک بار یک نسل جدید از کنسول‌ها وارد بازار شود، چرخه‌ای که تقریباً 8 سال طول می‌کشد.

 

برای اخبار بیشتر هر روز در «بازی سنتر» همراه ما باشید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا