اخبار بازی

اُنیموشا و Dino Crisis هنوز نمرده‌اند!

این دو بازی اخیرا در رتبه ششم و هفتم پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام قرار گرفتند. بازیباز‌های زیادی در سراسر دنیا در انتظار بازگشت آن‌ها بر روی کنسول‌های نسل جدید هستند.

نایب رییس کپکام با IGN در این مورد گفتگویی داشت.

وی گفت کپکام، اونیموشا را فراموش نکرده‌ است ولی فعلا در حال ایده‌پردازی و بررسی آن می‌باشد و هنوز به یک ایده روشن و خوب برای بازگرداندن این بازی بر روی کنسول‌های نسل جدید دست نیافته است.

گرچه اونیموشا 1 و 2 جزور برترین‌های کمپانی بود ولی به نظر می‌رسد که کپکام از وضعیت دو عنوان بعدی، یعنی 3 و Dawn of Dreams چندان راضی نیست. وی همچنین اشاره کرد که چون داستان اونیموشا ریشه در فرهنگ و اعتقادات ژاپنی دارد، چندان به مزاج مخاطبان دیگر خوش نمی آید و فروش آن را کم می‌کند. او وعده داد که در آینده اخباری در مورد این فرانچایز خواهید شنید.

و اما در مورد Dino Crisis نیز وضعیت به همین منوال است. بک‌گراند‌های از پیش رندر شده و گیم‌پلی قدیمی دیگر امروزه جایی در بازی‌ها ندارند. وی افزود که هنوز تحقیق و بررسی لازم برای بازگشت Dino Crisis بر روی کنسول‌های امروز انجام نشده است. کمپانی به اید‌های ناب نیاز دارد تا بتواند بودجه‌‌ای را که برای این عناوین هزینه می‌شود، تامین کند.

امید است که در آینده اخباری در مورد وضعیت این دو بازی دریافت کنیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا