اخبار بازی

اولین پروژه استدیوی Foam Sword بازی Knights and Bikes خواهد بود

استدیوی تازه تاسیس Foam Sword از اولین بازی و پروژه خود پرده برداشت. در ادامه با «باری‌سنتر» همراه شوید.

نام این بازی «Knights and Bikes» است و استدیوی سازنده آن متشکل از سازندگان بازی‌هایی از جمله «Little Big Planet» و Ratchet And Clank«» و… است. سبک بازی Action Advanture بوده و به صورت co-op نیز می‌توان بازی کرد که این بازی، گشت و گذار در نقاط مختلف زمین و کودکی سازندگان بازی را به تصویر می‌کشد.

اتفاقات بازی در جزیره‌ای به نام Penfurzy و به دور از سواحل Cornwall رخ می‌دهد. این مکان در کشور انگلستان بوده و در بازی حال و هوای دهه 80 میلادی را دارد.  دو شخصیت اصلی بازی، Nessa و Demelza نام دارند که گروه دو نفره تشکیل داده و به اکتشاف در این جزیره می‌پردارند. آن دو به دنبال مکان‌ها و نقاط جدید، یافتن افرادی برای ورودشان به گروه، گنج و دردسر هستند. 

Foam Sword در مورد «Knights and Bikes» می‌گوید: «این بازی برای کسانی است که کت خود را مانند شنل ابر قهرمانان به تن می‌کردند و در خیال خود، تصور گنجی را در باغچه خانه خود را داشتند و یا حتی برای آن شگفت زده بودند. کسانی که در کودکی خود، با سرعت بسیار زیاد دوچرخه خود را به حرکت در می‌آوردند و تند و تند رکاب می‌زدند که خطر بزرگی را برای خودشان به وجود می آوردند.»

از ویژگی‌های بازی می‌توان به بخش co-op و یا بازی به صورت چندنفره، وجود کلکسیونی از جواهرات و گنج‌ها که برای ارتقای دوچرخه در بازی مناسب هستند، معماها و دعواهای کودکانه اشاره کرد. 
«با گل به جان دشمن خود بیفتید، با فریزبی آن‌ها را دور بزنید، همه مکان‌های بازی را زیر رو رو کنید تا روش هایی برای مقابله با دشمن خود پیدا کنید. حتی با دوچرخه خود می‌توانید فرار کنید.» 

Foam Sword امیدوار است که به هزینه بالغ بر 100 هزار پوند برای کمک به پروژه دست یابد.

یک سری تصاویر و اطلاعات در سایت کیک استار در مورد برای کمک هزینه مالی بازی گذاشته شده که می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا