اخبار بازی

اولین جزئیات از Mirror’s Edge 2

 بازی Mirror’s Edge 2 در E3 سال گذشته یا یک تریلر به نمایش گذاشته شد با این حال اطلاعات خاصی در اختیار هواداران قرار داده نشده است. به تازگی یکی از مدیران انجمن NeoGAF با نام EvilChildren مدعی است که ویدئو مربوط با محتویات بازی را دیده است. جزئیات منتشر شده از زبان او بدین شرح است:
– عرضه این بازی برای سال 2016 و پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, PC, Mac در نظر گرفته شده.
– تیزری که در E3 2013 به نمایش درآمد کاملا به صورت real-time بوده که این مورد حتی شامل مبارزات نیز می شود. بازی در دست ساخت از نظر کیفیت گرافیکی و مکانیزم ها همینطور خواهد بود.
– این عنوان یک ریبوت کامل است. هدف اصلی ساخت یک شهر زنده به صورت دنیای باز (open-world) برای بازیکنان است تا در آن به گردش بپردازند.
– همچنین محیط بازی از یک ترکیب همیشه آنلاین نیز بهره می برد که در آن دیگر بازیکنان وارد دنیای همدیگر می شوند. سیستم آنلاین بازی Journey برای درک بهتر مثال زده شده.
– حالات چند نفره دیگری هم وجود خواهد داشت مانند co-op و مسابقاتی نظیر time trial.
– دشمنان جدیدی با هوش مصنوعی در دست ساخت هستند که مانند Faith حرکت می کنند. از دیگر نوع آنها می توان به نگهبانان متخصص در مبارزه تن به تن و افراد زره پوش اسلحه به دست نام برد.
– Faith اسلحه ندارد.
– بازخورد های سیستم مبارزات در بازی قبلی باعث شده تا یک بازنگری کامل برای عنوان بعدی در نظر گرفته شود. دیگر خبری از تیر اندازی و مبارزات با یک دکمه خالی نخواهد بود در عوض سیستمی را داریم که "سرعت و انعطاف پذیری را در بر خواهد گرفت". واکنش های محیط بسیار حیاتی قلمداد شده و Faith می تواند با لگد، مشت و هل دادن دشمنان را از میان راه، میزها و دیگر لبه ها بردارد.
– این گونه تقابل های محیطی و فیزیکی با سیستم 3-2-1 برای مشت و لگد، دویدن بر روی دیوار، پشتک زدن و دیگر حرکات رزمی ساخته شده اند. هر از گاهی یک حرکت take-down به صورت سوم شخص اجرا می شود تا دشمن را از پای در بیاورید. همچنین یک سری صحنه های آهسته برای تاکید بر روی برخی لحظه ها در نظر گرفته شده است.
– بازی جدید با هدف ساخت یک عنوان مسابقه ای در نظر گرفته شده و تیم سازنده در حال خلق عنوانی مبتنی بر سرعت، انعطاف و تسلط بر محیط هستند. تغییرات سیستم مبارزات به این دلیل بوده که بدون وقفه سرعت با درگیری ها ترکیب شود.
نظر شما درباره این اطلاعات چیست؟ آیا این عنوان همانی است که شما منتظر آن بودید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا