اخبار بازی

اولین اطلاعات درز کرده از Dark Souls III

کانال یوتویبی به نام The Know که قبلا شایعات مرتبط به « سایلنت هیل » را پخش می کرده حال، اقدام به انتشار اطلاعات و تصاویری از سومین قسمت مجموعه « دارک سولز » را کرده است.

طبق شایعات قبلی کارگردانی این عنوان برعهده «هیدتاکا میازاکی» خواهد بود و بازی احتمالا در E3 معرفی خواهد شد.

جزئیات:
* بازی قرار است در سال 2016 برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه شود، همچنین در کنار این ها نسخه PC بازی هم منتشر خواهد شد( اما قطعی نیست).
* بازی از 1-4 حمایت می کند بدین معنی که، شما می توانید بیش از یک نفر را احضار کنید یا از ویژگی بازیکن در برابر بازیکن استفاده خواهید کرد.
* 10 کلاس مختلف قابل بازی از همان شروع بازی در دسترس خواهد بود.
* 45 دمشن جدید، 15 باس فایت جدید در دارک سولز 3 حضور دارند و هیچ کدام از شخصیت ها و هیولاهای قبلی در تعداد در این تعداد گفته شده شمارش نشده‌اند.
* 100 سلاح جدید به همراه 40 دست زره کامل وجود دارد.
* 60 دقیقه کات سکانس با پردازش از داخل موتور در بازی اجرا می شوند و بیشتر آنان از پیش تهیه شده نیستند.
* 12 منطقه جدید در بازی وجود دارد.
* مسیر شما با ارتباط با دیگر بازیکنان آنلاین تغییر میکند. شما می توانید در مراسم « قربانگاه » باشید، شما می توانید بدن های مرده اطراف را با خود حمل کنید و آنان را برای قربانی انتخاب کنید، مراسم را انجام داده و حتی وارد بازی دیگر بازیکنان شوید. وقتی مراسم قربانی را انجام می دهید در محلی که بدن قربانی را انتخاب کردید آتشی ایجاد خواهد شد. با این حال، اگر این کارها را انجام بدهید هدفی عالی برای دیگر بازیکنان خواهید شد. این کار باعث تغییر در روند بازی شما می شود.
* منابع نور و مکان های دشمنان قابل تغییر هستند.
* باس های مبارزاتی بازی دارای حالت جدیدی به نام « Heat Up »  هیت آپ هستند، که به طور کلی نحوه مبارزه باس فایت را تغییر داده و غیر قابل پیش بینی می سازد.
* بازی دارای حالت جدید به نام « Sword Fighting Arts » سورد فایتینگ آرتز که شامل موارد «راش این» یا همان تهاجم و « سرکل » که بدین معنا بود که به شما اجازه می داد به سمت دشمن شیجره زده و باعث ضربات سنگین به دشمن می شد ( چیزی مثل جاخالی دادن ).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا