اخبار بازی

اولین اطلاعات (داستان) از Dead Space 3

بازی جدیدی از سری Dead Space در حال ساخت میباشد؛ که این موضوع تعجبی به همراه ندارد. ولی نکته حالبی که در اطلاعات لیک شده از بازی جلب توجه میکند، این است که بازی دیگر در سفینه فضایی اتفاغ نمیفتد؛ Dead Space 3 این بار در سیاره ای موسوم به Tau Volantis اتفاق میفتد، سیاره ای با آب و هوایی سرد و پوششی از برف و یخ که Isaac Clarke باید با شرایط سخت و طاقت فرسای آن دست و پنجه نرم کند.

در ابتدای بازی، Isaac در این سیاره سقوط کرده و فکر میکند تنها بازمانده این واقعه است. او راه خود را پیش گرفته و به ایستگاهی متروکه میرسد و برای مدتی که طوفانی سخت از راه میرسد، در آنجا مانده و از این طوفان جان سالم به در ببرد. در این قسمت Isaac با شخص دیگری که از واقعه جان سالم به در برده آشنا میشود که البته به شدت زخمی شده و تا مرگ فاصله چندانی ندارد. Isaac پس از صحبت با وی متوجه میشود بازماندگان دیگری نیز وجود دارند که به ایستگاه دیگری رفتند. یکی از آنها، Ellie، یکی از شخصیت های اصلی شماره نخست بازیست. Isaac لباس مخصوصی برای زنده ماندن در سرما به تن کرده و در کولاکی شدید، ایستگاه مربوطه را ترک میکند.

در قسمت های بعدی، Isaac با Ellie و شخصیت جدیدی با نام Jennifer (او بر روی تکنولوژی مرموز و تولید شده توسط گروهی به نام Rosetta تمرکز کرده و در تلاش برای مهندسی معکوس برای پی بردن به آن است)ملاقات میکند. Isaac با آنها همراه شده و راهی کوهستان میشوند. همینطور که از کوه بالا میروند، ناگهان صدای عجیبی از پایین نظرشان را به خود جلب میکند ولی نمی توانند ببینند که صدای چه موجودی بوده و … .

هنوز EA در مورد این اطلاعات اظهار نظری نکرده است. این اطلاعات از همان منبعی که که اطلاعاتی از Syndicate را فاش کرده، منتشر شده است. این، اولین بازی نیست که در مورد Dead Space 3 میشنویم، هفته گذشته، در تور اسرائیل EA، لوگو و همچنین concept artـهایی از بازی دیده شده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا