اخبار بازی

اولین اسمارت فون با 8 گیگابایت رم

leeco-8gb-2.jpeg

جدیدترین اسمارت فون کمپانی چینی LeEco که با نام Le 2s شناخته می‌شود، احتمالا اولین اسمارت فونی خواهد بود که از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند. دیگر اسمارت فون چینی ساخته کمپانی OnePlus که OnePlus 3 نام دارد در حال حاضر با 6 گیگابایت رم وارد بازار شده است و به نظر می‌رسد در نهایت این کمپانیهای چینی باشند که اولین اسمارت فون با 8 گیگابایت رم را وارد بازار کنند. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.

 

 src=/files/leeco-le2s-1.jpg style=

 

از دیگر ویژگیهایی که انتظار میرود در Le 2s شاهد آنها باشیم، استفاده از تراشه Snapdragon 821 است که در حال حاضر پیشرفته ترین تراشه‌ی کمپانی Qualcomm به حساب می‌آید. همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 25 مگاپیکسل و صفحه نمایش 5.5 اینچی به همراه رزولوشن QHD از دیگر ویژگیهای احتمالی این اسمارت فون خواهند بود.

صرف نظر از قدرت بسیار بالای Le 2s، تجربه نشان داده است که در نهایت بهینه‌سازی نرم‌افزاری است که میتواند بهترین تجربه را برای کاربر به ارمغان بیاورد. مقایسه سخت‌افزاری و تستهای انجام شده بر روی OnePlus 3 (با 6 گیگابایت رم) و Samsung S7 Edge (با 4 گیگابایت رم) به درستی این مساله را اثبات میکند.

 

 src=/files/leeco-le2s.jpg style=

 

یکی از نگرانی‌های اصلی در مورد Le 2s، ظرفیت باطری و مصرف آن خواهد بود. وجود 8 گیگابایت رم و استفاده از تراشه پیشرفته‌ی Snapdragon 821، می‌توانند به راحتی قاتل باطری این اسمارت فون باشند. اما در صورتی که LeEco بتواند سیستم عامل اندروید را به بهترین شکل ممکن برای سخت‌افزار Le 2s بهینه کند، می‌توانیم شاهد یک اسمارت فون فوق‌العاده سریع و قدرتمند باشیم.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا