اخبار بازی

اولين اطلاعات رسمي از Gears Of War 2 فاش شد !!

 بالاخره اولين اطلاعات از Gears Of War 2 توسط مجله GAME INFORMER فاش شد كه متن كامل اون به شرح زير است .

كاراكتر هاي جديد :

Tai Kaliso: در حالي كه Cole and Baird هنوز بخش مهمي از داستان هستند اما در بازي جديد قرار نيست جزو Delta Squad باشند . در اين بازي شخصيت هاي جديدي هم ظهور ميكنند . ميتوان گفت بهترين و به ياد موندني ترين اين شخصيت ها شايد Tai باشه . يك جنگجوي معنوي از جرگه ي جنگجويان پاسداران شرف  {چه ادبي } . وي يك مقدار وجهه طنز و شايد هم مرموز به مجموعه بدهد .

Chairman Prescott: براي بسياري از گيمر ها اين سوال بود كه ايا افسر ارشد ماركوس سر دم دار دولت انسان هاست يا نه اما شواهد اين طور نشان داد كه Hoffman نفر دوم قدرت هست . مافوق وي همين Chairman Prescott هست كه يك رهبر نظامي نسبتا ديكتاتور هست اما با اين وجود با تصميمات خطيري كه گرفته تونسته انسانيت رو در طول دهه هاي جنگ حفظ كنه . زماني كه GOW 2 شروع ميشه وي براي افرادش { نيرو هاي COG } سخن راني ميكند و بعد اونها رو به عمليات انتحاري ميفرسته

Dizzy: در درگيري و كشمكش پايان ناپذير با Locust افراد COG تلفات بسياري دادند . در ميانه راه طي يك عملياتي نيرو هاي جديدي وارد بازي ميشوند در اين عمليات نيرو هاي ادغامي يك خانواده بي پناه رو پناه ميدهند و اونها رو وارد ناحيه حفاظت شده COG ميكنند . در مقابل مردان اين خانواده از مهارت هاشون در جنگ به نفع نيرو هاي COG استفاده ميكنند . اين در واقع داستان Dizzy هست . يك كاراكتر جديد كه يك سرباز سر سخت هست و Derrick غول اسا رو ميرونه و به وسيله همين گروه دلتا از كوه بالا ميروند . وي ميخواد از خودش نام نشاني از خودش به جا بذاره و اصرار داره كه ماشينشو Betty صدا كنند و رنگ ور وح جديدي رو به بازيكن ها ميده

Maria Santiago: ماريا همسر دوم هست در يك روز طي يك حمله فرزندان وي به طرزي ناراحت كننده كشته ميشوند . در حالي كه وي نميتونست با اين شوك و ناراحتي كنار بياد وي در بين خرابه ها گم ميشود . براي دومنيك كه براي محافظت از خانوادش به COG پيوسته مهمترين كار پيدا كردن وي يعني عشق گمشده اش ميباشد . بخش مهمي از داستان خواسته شخصي اون يعني پيدا كردن ماريا هست .

ادامه داستان :

داستان Gears of War 2 دقيقا 6 ماه بعد از اتفاقات شماره قبل و منفجر شدن اون بمب نوري شكل ميگيرد

Rod Fergusson :

ه Rod Fergusson تهيه كننده ارشد توضيح ميده كه : ما ميخواهيم به قولمون عمل كنيم اين يك جنگه . قضيه و داستان خيلي فراتر از اين 4 نفر هست . بازي اول خيلي شخصي بود البته اين امر از خيلي جهات خوب بود اگر چه براي تيم ما مشخصه كه GOW 2 در گيري هاي بيشتري رو در خودش داره و براي حفظ كردن jacinto اونها ناگذير براي نبرد با Locust ها هستند و اونها به اعماق زمين ميروند و وارد درگيري ميشوند

تكنولوژي جديد :

صحبت هاي جديدي در مورد تكنولوژي جديد Unreal هست . GAME INFORMER ميگه داستان و gameplay گام بزرگي به جلو از نسخه اصلي و شماره 1 هست . اما گامي به همين بزرگي در تكنولوژي پشت صحنه هم برداشته ميشود . GOW 2 هم به اندازه GOW 1 همه رو تحت تاثير قرار خواهد داد . New character lighting كه باعث شده همه چيز به سمت سينمايي شدن پيش بره . تكنولوژي جديد UE 3 به طور مستمر lighting technique رو عوض ميكنه تا كاراكتر به خوبي در محيط متمايز كنه . Ambient occlusion تكنيك جديدي هست كه در طول بازي به كار رفته . توانايي جديد UE3 در رندر كردن تعداد زيادي موجودات به صورت مجزا و در آن واحد هست …. 100 ها لوكاست ،كه به طور جدا و مستقل از هم حركت ميكنند . افكت هاي اب محشر و فوق العاده . حركات فيزيكي فوق العاده و نرم

multiplayer :

بيشتر جزييات multiplayer پوشده است . Gridlock در حال باز سازي است . پيشرف5ت تكنولوژي كاملا واضح است . ما اشاراتي ميشنويم در مورد همه نوع ويژگي هاي جديد multiplayer از co-op modes كاملا توسعه يافته تا محتواي multiplayer كه براي نشون دادن تعداد زيادي لوكاست در ان واحد كه توسط تكنولوژي جديد UE3 محقق ميشه البته براي اطلاعات دقيق تر بايد كمي منتظر بمانيم . Drop in and drop out co-op

Gameplay :

در Gameplay بازي GOW 2 براي طرفدارانش بسيار اشناست همراه با تغييرات جزيي . The core cover تقريبا دست نخورده باقي مونده . اما مورد استفاده كاور كمي دست كاري شده به گونه اي كه ضربه خوردن كاراكتري كه cover شده رو مشكل تر ميكنه . reloads كردن چندان تغيير نميكنه مخصوصا در مورد صلاح هاي قديمي . دوئل با اره برقي بيشتر شده و همين باعث جذاب شده combat ها ميشه . مبارزه دوباره با Boss ها . كه البته خلاص شدن از دستشون خيلي مشكلتره و همين موضوع رو خيلي جذاب تر و حماسي ترش ميكنه .

Cliff Bleszinski :

ما موجوداتي داريم كه Brumak در مقابل اونها همانند يك بچه خرس پاندا ميمونه
difficulty :

در GOW 2 ما تغييرات رو بر روي difficulty داريم براي هر بازيكني كه در co-op هست .به عنوان مثال يك فرد ميتونه بر روي Hardcore بازي كنه و ديگري بر روي Casual . زماني كه شما با هم بازي ميكنيد بازي متوجه شما و حركتتون ميشه و زماني كه شما split up ميكنيد . شما تجربه هاي گوناگوني خواهيد داشت . چزييات بيشتر فعلا مخفي هستند . 4 مد difficulty براي كساني كه خيلي casual هستند . difficulty سخت تر وافعا ويران كننده و ميتوان گفت هنوز اعصاب خورد كن هستند . اونها ميگند Casual در قسمت اول بازي به اندازه كافي casual نبود . با اين كار همه ميتونند به بازي بپردازند

 

COG Centaur tank :

يك مدل تانك جديد هست كه مخلوطي از تانك نظامي و ماشين هاي غول پيكر هست

Kantus :

به ما يك مرحله زير زميني در غار رو نشون دادند جايي كه ماركوس و هم قطارانش به مبارزه با لوكاست مي روند. بر خلاف مسير محدود و كاملا خطي نسخه اول بازي،‌ پيچيدگي غار بسيار وسيع و نفسگير است. مراحل تو در تو و محيط باز به بازيگر انتخاب تاكتيكي فراواني مي دهد تا بازيگر بتواند از هر مسيري كه دلش خواست به حمله بپردازد. هر مسيري كه شما انتخاب كنيد،‌ گياهان درخشنده چهره دشمنان جديد لوكاست كانتوس را نمايان مي سازد. شياطيني كه صورتي شبيه ميمون دارند به سر پائين و صداهاي عجيب كه مي تواند به حمله صوتي عليه شما تبديل شود. اين شياطين از سلاحهاي جديدي همانند Gorgon Burst pistol و نارنجك سمي استفاده مي كنند كه از صورتي كه شما به درستي بازي كنيد مي تواند به مجموعه سلاحهاي شما اضافه شود. با اينهمه،‌ بزرگتري خطري كه از جانب كانتوس ها شما را تهديد مي كند اين است كه آنها بلافاصله بعد از اينكه شما آنها را كشتيد به پا خاسته و به شما دوباره حمله كنند. قبلا شما پس از كشتن سربازان دشمن مي توانستيد نفس راحتي بكشيد ولي حالا هميشه اين خطر كه آنها دوباره به پاخاسته و به شما حمله كنند وجود دارد. تنها راه ديگري كه در پيش روي شما قرار دارد اين است كه با شهامت از جهنم تيرباران دشمن عبور كرده و كانتوس را كه در پشت خط مقدم قرار دارد بكشيد. در طول راه شما امكان دارد كه به كاور كامل دسترسي نداشته باشيد.

EPIC و جاشوا اورتگا :

تيم اپيك كاملا با اين موضوع كه تعداد زيادي از بازيگران دوستدار داستان سرايي عميق و درگير كننده هستند،‌ آگاه بود. جاشوا اورتگا كه نويسنده داستان و كميك است به خاطر همين موضوع به تيم بازي پيوسته است و به نظر مي رسد كه ايندفعه بيشتر بر روي داستان بازي كار شده است. عمق كاراكترهاي بازي نيز به همين نسبت افزايش يافته است. اين قضيه در تمامي ديالوگهاي بازي به وضوح به چشم مي خورد.

صدا گذاري :

دوبلرهای بازی قبل ، ( مارکوس ) John DiMaggio و ( دومنک ) Carlos Ferro در این نسخه هم حضور دارند. اینبار دیالوگها رو در کنار هم ضبط میکنند ، اینطوری دوبلاژ بهتر و قابل اعتمادتر صورت میگیره.صحنه های راه رفتنی که برای پوشاندن Loading های بازی در نسخه اول قرار داشتند ، اینبار با مکالمه هایی با زوایای دوربین جذاب جایگزین شده ، با تکیه بر استفاده از Close Up روی صورت شخصیت ها و تغییر دراماتیک زوایای دوربین ، اما بازیکن هنوز کنترل کامل شخصیت رو بر عهده داره. یک دکمه به اسم SHUT UP تعبیه شده که به بازیکن این قابلیت رو میده که این مکالمات رو قطع کنه و به جریان اصلی بازی برگرده.Cliff Bleszinski در این باره میگه : عده ای هستند که میخوان از این مکالمات بگذرن ، اونا فقط میخوان شلیک کنند ، و ما میخوایم که نیاز همه برآورده بشه.

COG tag :

چیزهای قابل جمع آوری در بازی وجود دارند که با داستان ارتباط دارند ، COG tag ـها میتونن بررسی بشن تا بفهمیم که چه کسی صاحب اونها بوده. War Journal که از منوی Pause قابل دسترسیه به شما اطلاعاتی درباره محل این چیزهای قابل جمع آوری ( مثل COG tags ) میده و به شما میگه چندتا رو جمع کردید و چندتا رو جا گذاشتید. برای خیلی از اچیومنتهایی در حالت Single Player و Multi Player گرفته خواهند شد ، شما میتونید پیشرفتتون در گرفتن این اچیومنتها رو در War Journal ببینید ، مثلا اگر 1000 Headshot لازم دارید ، چندتا انجام دادید. روبات پرنده شما ( Jack ) یک نمایشگر ویدئویی داره که به شما این امکان رو میده که رو در رو با Anya در ارتباط باشید و دستورات رو دریافت کنید.

یک قسمت از اکشن بازی :

کاروان بزرگ ماشین های نظامی ِ انسان ها از یک جنگل کاج در حال گذشتنه و از یکی از راههای قدیمی کوهستان گذر میکنه. Fenix و افرادش بالای خودرو نظامی بزرگشون نشستند. Dizzy راننده اونها مشغول بد و بیراه گفتن به صدای بلند موتوره. به محض اینکه چشم اندازه هیجان انگیز دره دیده میشه ، اولین خمپاره ی دشمن به یکی از خودروها برخورد میکنه. Nemacyst ـها اولین خط دفاع دشمن هستند. بعد از چند بار فرار کردن از انفجار ، خودروی نظامی متوقف میشه ، یک emergence hole باز میشه و نیروهای Locust ـها وراد میشن. مارکوس و تیمش در حال مقابله با حمله هستن ، Dizzy مشغول موتور رو روشن میکنه که یک Brumak وارد میدان میشه و تعقیب و گریز آغاز میشه.Locust ـها سعی میکنن از ماشین نظامی بالا برن که به یک پل باریک میرسن. مارکوس با اونها مقابله میکنه ، مارکوس و تیمش عبور میکنند و Locust ـها در حال فریاد کشیدن به پایین دره میفتند.GOW 2 واقعیه ، و همونقدر سهمگین و موثره که انتظار میرفت. اینبار بزرگتر و بهتر از دفعه گذشته و کسانی که مشغول ساخت بازی هستند مصر هستند که شما میتونید نسخه کامل بازی رو در 6 ماه آینده بازی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا