اخبار بازی

اولين اطلاعات از Deus Ex 3

بيش از يك سال از Teaser Trailer اوليه بازي Deus Ex 3 ميگذرد و در اين بين هيچ گونه خبري از اولين پروژه Eidos Montreal در دسترس نبود. حدود 2 هفته پيش اعلام شد كه اولين اطلاعات رسمي و عكس هاي بازي در شماره 200 مجله PC ZONE منتشر خواهد شد. اين شماره در تاريخ 9 اكتبر عرضه خواهد شد اما مقداري از اين اطلاعات فاش شده است.

در اول بايد بگويم كه بازي از موتور ارتقا يافته بازي Tomb Rider : Legend استفاده ميكند. Deus Ex 3 يك Prequel خواهد بود و در سال 2027 يعني 25 سال قبل از اتفاقات نسخه اول اتفاق مي افتد. شما در نقش Adam Jensen كه يك مامور مخفي در ازمايشگاه افزايش بيومكانيكي است.

افزايش بيومكانيكي پيش زمينه به وجود اورنده nanotechnology است كه شخصيت هاي اصلي دو شماره قبلي بازي توسط ان به تسخير در امده بودند. اگر به خاطر داشته باشيد مامور Navarre و Gunther در شماره اول Deus Ex داري افزايش دهنده بيومكانيكي بودند.

داستان از انجا شروع ميشود كه روزي گروهي از سربازان black ops به ازمايشگاه حمله و شروع به كشتار فجيع تمام افراد مي كنند در اين بين Adam Jensen با خوش شانسي از مهلكه فرار مي كند( خيلي مسخره بود اگر شخصيت اصلي در همان 10 دقيقه اول بازي مي مرد !!). Adam بعد از اين اتفاق شروع به تحقيق درباره علت اين خيانت مي كند.

 

Sheldon Pacotti نويسنده بي نظير قسمت اول در Deus Ex 3 به عنوان مشاور فعاليت ميكند تا بازي از استحكام لازم برخوردار باشد. همچنين Deus Ex 3 از موهبت Harvey Smith و Warren Spector خالاقان اصلي بازي بهره ميبرد.

Eidos Montreal در حال سعي است تا هم بازيكنان جديد و هم طرفدارن قديمي Deus Ex از Deus Ex 3 لذت ببرند. . سيستم جان بازي يا همان health bar با گذشته متفاوت است و همانند Call of Duty , Gears of War خواهد بود. سيستم مخفي كاري بازي بر عكس شماره قبل كه بر اساس روشنايي و تاريكي بود بر اساس نوع كارو گيري شما ميباشد و شما بايد جايي مخفي شويد كه دشمن نتواند شما را ببيند.

طبق منبع گفته شده بازي دراري سيستم بازي هاي RPG نيست و شما نميتوايند شخصيت خود را upgrade كنيد  اما شما ميتوايند اسلحه خود را هر طور كه خواستيد عوض كنيد و از بين 20 افزودني بيومكانيكي آن را انتخاب كنيد. اما …… صبر كنيد مدير انجمن Eidos Montreal مورد بالا رو تكذيب كرده است !!

وي در اين تكذيبيه اعلام كرد :” Deus Ex 3 مخلوطي از يك بازي RPG و Action است. همچنين سيستم ارتقا در بازي وجود دارد كه شما ميتوايند شخصيت خود را  (Adam) ارتقا دهيد. اين گزينه براي اسلحه هاي شما هم وجود دارد. Deus Ex 3 بازي است كه داراي جزييات و شخصيت هاي بسياري است.”

وي در ادامه ميگويد :” Deus Ex 3 يك بازي كاملا غير خطي است و بازي است كه با توجه به نتايج كار هايي كه شما در بازي انجام ميدهيد رقم خواهد خورد. همچنين وي وجود سيستم cover-based رو تاييد كرد.”

اما يكي از سلاح هاي افزودني كه به ان اشاره شد شاخك حساس يا همان tentacle ها هستند. با كمك اين ابزار ميتوانيد از گردن ريسماني را پرتاپ كنيد كه به كمك آن روي لبه ي ديوار ها بپريد و اين سلاح قدرت شما رو چنان اضافه ميكند كه از اين سوي ديوار با مشت خود را به ديوار زده و دشمن را از آن سوي ديوار ميگيريد

اين اطلاعات كاملا نشان دهنده اين موضوع است كه Deus Ex 3 يك بازي عالي خواهد بود و ذهن تمام طرفداران از Invisible War پاك خواهد كرد. مدت زيادي تا عرضه بازي باقي مانده است و مطمئنا بازي تا ان زمان پيشرفت خواهد كرد. ديدن تمام  اسكن ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا