اخبار بازی

اولين اطلاعات از BioShock 2

همانطور كه مي دانيد ديروز سايت رسمي بازي BioShock 2 به نام There’s Something in the Sea گشايش يافت. در اين سايت اولين اطلاعات اين بازي درج شده است.
……..
در صفحه اصلي شما قادر به ديدن 3 عكس هستيد. اولين عكس مربوط به عروسك Big Daddy هست. اما عكس دوم يك صفحه از يك روزنامه را نشان مي دهد و در ان به يك دزدي اشاره مي شود. ( احتمالاموضوع اصلي بازي همين است ).

اولين نكته اين است كه اين حادثه در Liscannor يكي از روستا هاي ايرلند اتفاق افتاده است ( ممكن است محل اتفاقات اين قسمت هم در نزديكي اين منطقه باشد ). در اين روزنامه نوشته شده است كه والدين يك دختر به دنبال فرزند گم شده خود هستند. دختر 7 ساله انها 2 شب پيش طي يك حمله ناگهاني ناپديد و دزديده شد.

اين حادثه در ساعت 1.45 دقيقه صبح اتفاق افتاده است. Eamon Clune پدر اين دختر ( كه يك ماهيگير است ) 44 ساله و همسرش Charlotte ه 32 ساله با شكستن پنجره اتاق جلويي ناگهان از خواب پرديدند. Eamon Clune سريعا از خواب پريده و به دنبال صدا رفته است اما ناگهان فردي را ديده است كه با سرعت فوق تصور از پنجره بيرون پريده است و حتي وزن دختر وي هم , جلوي كار وي را نگرفته است.

اسم اين دختر 7 ساله Maura نام دارد. در ادامه نوشته شده است كه با توجه به اينكه هوا بسيار تاريك بوده Eamon Clune نتوانسته ظاهر رباينده را به صورت كامل ببنيد اما وي را لاغر و با قد معمولي توصيف كرده است و اعلام كرده كه رباينده يك روشنايي قرمز مرموز داشته است كه به نظر مي رسد از سر وي بيرون زده باشد ( ورژن لاغر Big Daddy ؟‌؟). با توجه به اين احتمالات تنها فرضيه مورد نظر اين است كه رباينده يك كلاه مامور معدن را بر سر خود گذاشته بود.
…………
نكات جالبي ديگري در اين سايت به چشم مي خورد. يكي از اين نكات مهم سال اين اتفاق است. عكس سوم يك نامه را نشان مي دهد و در اين نامه اشاره به تاريخ 17 مارچ سال 1967 اشاره شده است. با توجه به اينكه اتفاقات نسخه اول در سال 60 به وقوع پيوسته بود مطمئنا اين بازي يك دنباله خواهد بود.

در اين نامه فردي به نام J.Lynch مي گويد كه هميشه عادت دارد كه صبح ها به گشتن ساحل و پيدا كردن چيز هايي مثل مرجان داشته باشد. وي مي گويد هفته قبل از حمله يك عروسك پيدا كرده است كه بسيار شبيه ان فردي بوده است كه Eamon Clune به ان اشاره كرده است. بر روي سر اين عروسك يك رادار قرمز و پاهاي وي بسيار بزرگ بوده است.

هر چند در اين سايت تمام نكات ابهام اميز است اما مي توان در نظر داشت دختركي كه در اولين Trailer بازي ديده ايم همان Maura بوده است. احتمالا اطلاعات كامل در E3 داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا