اخبار بازی

انیمیشن های فوق العاده در عنوان جدید Bungie

مطمئنا شما نیز پس از مشاهده ی انمیشن های بی نظیر صورت در L.A.Noire تحت تاثیر قرار گرفته اید که چگونه احساسات انسانی در قالب حرکات اجزای صورت با این دقت منتقل می شود ؟

حال شرکت تحسین شده ی Bungie که در حال کار بر روی IP جدید خود با همکاری Activision است اعلام کرده انمیشن های صورت در بازی بعدی آن ها کیفیتی در حد L.A.Noire خواهد داشت .

 

Creative Director شرکت Bungie  آقای Marcus Lehto در صحبت های اخیر خویش خبر از همکاری با شرکت معروف Image Metrics داده است که سابقه ی بسیار روشن و موفقی در ارائه ی تکنولوژی خود و همکاری با استودیوهای بزرگ هالیوودی در زمینه ی موشن کپچر دارد داده است .

 

وی در ادامه افزود : "تکنولوژی FACEWARE واقعا شگفت انگیز است و به ما اجازه ی خلق انیمیشن های بی نظیری برای صورت ها را میدهد علاوه بر آن آسانی و سرعت بسیار زیاد کار با آن فرآیند تولید را بسیار تسهیل کرده و مشکلات زمان بر بودن تکنولوژی های مشابه را برطرف میکند از نظر من هیچ ابزاری از نظر کیفیت و انعطاف پذیری با FACEWARE قابل قیاس نمیباشد ."

 

همچنین آقای Michael Starkenburg مدیرعامل شرکت Image Metrics صاحب این تکنولوژی ضمن تایید این خبر از همکاری با Bungie برای خلق یک تجربه ی عالی ابراز خشنودی کرد و قول داد FACEWARE به Bungie امکان خلق اثری بی نظیررا خواهد داد. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا